AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Del Skrevet 27. februar 2023 Hva ville du valgt: Stue, 39 kvm, L-form. Kjøkken 11 kvm delvis for seg selv i enden av stua, dvs vegg som dekker 2/3 av kjøkkenet. Ingen kjøkkeninnredning er synlig fra stua. To vinduer på kjøkkenet, noe innsyn her. Ingen innsyn utenfra til stue. Eller.. Åpen løsning. Totalt 50 kvm. Kjøkkenøy deler av stue og kjøkken, men åpent ellers. Noe innsyn utenfra, og siden veggen mellom kjøkken og stua er borte vil man da ha innsyn helt inn i stua. Samtidig får man jo mer lys inn, men det er store vinduer i stua uansett. Hva ville du valgt og hvorfor? Veldig glad for innspill, jeg har vanskelig for å bestemme meg 🙂 Anonymkode: ff720...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 27. februar 2023 #2 Del Skrevet 27. februar 2023 Fint å kunne lukke øyene til oppvasken inni mellom. Hadde gått for første. Fint å slippe innsyn helt i stua også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 Skjønner ikke hundre prosent hva du mener, men ville nok gått for den første. Liker at det er åpent, så ikke en dør, men bare en åpen vegg. Synes det blir for adskilt ellers. Liker at kjøkkenet er åpent, men da må det være et tydelig skille. Beste er jo tre vegger og en åpning! Synes første forslaget høres best ut! Anonymkode: ac722...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 27. februar 2023 #4 Del Skrevet 27. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hva ville du valgt: Stue, 39 kvm, L-form. Kjøkken 11 kvm delvis for seg selv i enden av stua, dvs vegg som dekker 2/3 av kjøkkenet. Ingen kjøkkeninnredning er synlig fra stua. To vinduer på kjøkkenet, noe innsyn her. Ingen innsyn utenfra til stue. Eller.. Åpen løsning. Totalt 50 kvm. Kjøkkenøy deler av stue og kjøkken, men åpent ellers. Noe innsyn utenfra, og siden veggen mellom kjøkken og stua er borte vil man da ha innsyn helt inn i stua. Samtidig får man jo mer lys inn, men det er store vinduer i stua uansett. Hva ville du valgt og hvorfor? Veldig glad for innspill, jeg har vanskelig for å bestemme meg 🙂 Anonymkode: ff720...2a4 Forslag nummer to. Kjøkkenøy er ekstremt anvendelig og jeg er ikke keen på kjøkkenalkover men dette blir jo utelukkende en smakssak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Del Skrevet 27. februar 2023 Ville gått for løsning 1, misliker innsyn! Anonymkode: 31636...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 27. februar 2023 #6 Del Skrevet 27. februar 2023 Definitivt nummer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Del Skrevet 27. februar 2023 Nummer 1, kjekt å kunne lage mat uten at lukten trenger inn i sofaen. I tillegg skjuler det rot når du har gjester, og gir den som lager middag mulighet til egentid/skjerming Anonymkode: 5fea4...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå