Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilt, samboeren over mange år har lagt på seg mye og spise mye snop spesielt på natta. Jeg har sagt det til ham, at han får prøve å spise sunnere og kutte ut godtespisingen på natta, for det er utrolig usexy og ikke bra for helsa å drive med den fråtsingen. Jeg kjenner jeg blir kvalm bare jeg hører en godtepose i senga. Jeg mista lysten på sex med han , pga av magen. Han sier han skal skjerpe seg og spise Sundt og gå mer på tur, men det er bare praten på ham. Vi har to barn sammen i barnehagealder. Jeg vet ikke om jeg klarer mer hvis Han ikke gjør noe mer med seg selv. Jeg kjenner jeg har fått litt nok! Hva skal jeg gjøre..

Anonymkode: fe825...4ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skal jeg gjøre..

Tja. La en voksen mann ta sine egne valg.

Du har tatt ditt og burde strengt tatt avslutte forholdet.

Anonymkode: 9d1bd...11c

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er snakk om 5-10 kg for mye syns jeg du må skjerpe deg. Er det snakk om 20-30 kg så må han jo skjønne selv at han må ta grep

Anonymkode: b32c6...8ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har sagt det til ham, at han får prøve å spise sunnere og kutte ut godtespisingen på natta, for det er utrolig usexy og ikke bra for helsa å drive med den fråtsingen. Jeg kjenner jeg blir kvalm bare jeg hører en godtepose i senga. Jeg mista lysten på sex med han , pga av magen. Han sier han skal skjerpe seg og spise Sundt og gå mer på tur, men det er bare praten på ham. Vi har to barn sammen i barnehagealder. Jeg vet ikke om jeg klarer mer hvis Han ikke gjør noe mer med seg selv. Jeg kjenner jeg har fått litt nok! Hva skal jeg gjøre..

Hadde min samboer sagt og følt det sånn som du gjør, så hadde jeg tatt med meg godteposen og avsluttet forholdet.

Jeg er voksen og hadde ikke funnet meg i det. Jeg er ikke interessert i å være med noen som syntes jeg er ekkel om jeg ikke passer en bestemt mal.

Anonymkode: 9d1bd...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...