AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Sammen med en fyr nå i en uke og han er sprengkåt og vi hadde sex fem ganger dagelig. Han har nesten alltid ereksjon og når vi dusjer sammen kan han komme uten noe seksuelt. Synes det er litt rart, burde jeg slå opp med han? k27 Anonymkode: 6c63e...5e8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Du er vel også sprengkåt hvis du har like ofte sex med ham som han har med deg? Hva mener du egentlig? Anonymkode: 2f0cd...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er vel også sprengkåt hvis du har like ofte sex med ham som han har med deg? Hva mener du egentlig? Anonymkode: 2f0cd...2fa føler han er kåt gris og kanskje aldri hatt sex fordi andre kvinner ikke ville ligge med han og jeg er sammen med en slik fyr. litt skam for min del ts Anonymkode: 6c63e...5e8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): føler han er kåt gris og kanskje aldri hatt sex fordi andre kvinner ikke ville ligge med han og jeg er sammen med en slik fyr. litt skam for min del ts Anonymkode: 6c63e...5e8 Ligger du med ham uten å være kåt og nyte sexen? Anonymkode: 2f0cd...2fa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 Har du sex med han selv om du ikke vil? Du sier selvsagt nei hvis du ikke har lyst😊 Anonymkode: 66cab...33a 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 Om dere er unge, så er vel ikke dette unormalt at han er slik. Jeg ble slik selv da jeg bikket 40 og jeg er kvinne. Skulle hatt en 20 åring, med samme drive Hadde byttet om jeg ikke elsket fyren. Sex er ikke viktigst, heldigvis Anonymkode: 13fce...5b3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du sex med han selv om du ikke vil? Du sier selvsagt nei hvis du ikke har lyst😊 Anonymkode: 66cab...33a Jo jeg vil jo selvfølgelig ligge med han, han er jo kjæresten min. men har en følelse jeg er den første og vil da ikke være i en forhold med en som ingen kvinner vil ha ts Anonymkode: 6c63e...5e8
Antiviruset Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): føler han er kåt gris og kanskje aldri hatt sex fordi andre kvinner ikke ville ligge med han og jeg er sammen med en slik fyr. litt skam for min del ts Anonymkode: 6c63e...5e8 Har du ikke sex fordi du liker det ? Da har du et stort problem! Hva angår andre hva dere to driver med, og hvorfor i alle dager har du skam over hva du gjør ? Virker som du egentlig ikke passer sammen med han. Han er liksom ikke "god nok for deg" og det plager deg. Kutt det ut og la han finne en som liker han. At man har mye sex tidlig i et forhold er langt i fra unormalt. Så demper det seg naturlig ned etter hvert. Problemet er om han har mye mer sexlyst en deg, og det ikke jevner seg ut. Da passer dere bare ikke sammen. 4
AnonymousBruker Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Hvor gamle er dere? Blant ungdommen er det jo helt naturlig, men det er nok i det drøyeste laget, fordi man burde jo kunne holde seg. Ser ut til at han er mest opptatt av sexen fremfor deg som person, så hadde nok vurdert et slikt forhold selv.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #11 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo jeg vil jo selvfølgelig ligge med han, han er jo kjæresten min. men har en følelse jeg er den første og vil da ikke være i en forhold med en som ingen kvinner vil ha ts Anonymkode: 6c63e...5e8 Alle er noens første. Anonymkode: 2f0cd...2fa 2
Tradegy Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 Du bør i det minste ha lyst til å ha lyst 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #13 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jo jeg vil jo selvfølgelig ligge med han, han er jo kjæresten min. men har en følelse jeg er den første og vil da ikke være i en forhold med en som ingen kvinner vil ha ts Anonymkode: 6c63e...5e8 Jeg skjønner at du må være veldig ung. Det er ikke sånn at jomfruer (menn eller kvinner) er jomfru fordi ingen vil ha dem. Mange venter til de finner den rette. Du skal heller tenke at du er heldig siden han valgte deg😊 Det er mulig du trenger noen år på deg før du skjønner dette. Om du liker han, og liker å ha sex han, hva er vel bedre enn det? Om du ikke liker han på den måten, da kan du avsluttet det. Anonymkode: 66cab...33a 4 1
Perelandra Skrevet 28. februar 2023 #14 Skrevet 28. februar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #15 Skrevet 28. februar 2023 Du skriver at dere har vært sammen i én uke. Helt normalt å ha veeeeldig mye lyst i starten, spesielt hvis man er ung og ikke har barn (som tapper en for energi). Han holder nok ikke det tempoet i en evighet. Anonymkode: 1bfb3...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #16 Skrevet 28. februar 2023 Slik var mannen min i starten også, og jeg var definitivt ikke første, eller eneste som ville ha ham. Han har vært aktiv. Var ikke noe problem, for jeg var også konstant kåt da. Med årene har vi hatt et normalt, men aktivt, sexliv. 3- 7 dager i uka, og hver dag kun ved ferier. Jeg har aldri hatt sex med ham uten lyst selv, og han har alltid respektert det. Maser og presser ikke når jeg sier nei, for opptatt av gjensidig nytelse. Anbefaler deg å ikke ha sex du ikke ønsker, og ellers bare nyte hans kåthet. Anonymkode: b0c3f...16a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #17 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jo jeg vil jo selvfølgelig ligge med han, han er jo kjæresten min. men har en følelse jeg er den første og vil da ikke være i en forhold med en som ingen kvinner vil ha ts Anonymkode: 6c63e...5e8 Du blander to helt forskjellige ting. Det du sier der, har jo ingenting med overskriften og hovedinnlegget å gjøre? At menn kan bli godt voksne uten å ha hatt kjæreste, er like ofte at han må vokse seg inn i rollen som sjekker, eller en som tør ta initiativ, som at ingen kvinner har villet ha ham. Unge jenter sjekker ikke opp sjenerte karer, med mindre de er utrolig attraktive. Anonymkode: ece39...042
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 Herregud, dere har vært sammen én uke! Jeg er 36 og min nye kjæreste er 42, vi har sikkert sex minst fem ganger om dagen når vi er sammen. Vi har vært sammen ett par måneder. Aldri hatt samme tanker som deg, bare nyter at han vil ha meg like ofte som jeg vil ha han. Anonymkode: 01066...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #19 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Sammen med en fyr nå i en uke og han er sprengkåt og vi hadde sex fem ganger daglig. Han har nesten alltid ereksjon og når vi dusjer sammen kan han komme uten noe seksuelt. Synes det er litt rart, burde jeg slå opp med han? k27 Anonymkode: 6c63e...5e8 Har dere bare vært sammen i én uke? Det var da ikke lenge.. Om du skal slå opp eller ikke, er det kun du som kan finne ut av.. Syns du det er et problem at du er sammen med en fyr som er kåt på deg? Anonymkode: 3c37e...6d4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #20 Skrevet 28. februar 2023 Vet du ikke om han har vært sammen med noen før? Kjenner du han ikke? Dere har vel blitt kjent før dere ble kjærester? Dere hadde vel sex før dere ble kjærester og? Anonymkode: 8e4f8...efb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå