Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, min datter på 7 fikk Supermario Oddesey til jul. Elsket det!! Spilt gjennom alle verdener denne uken (brukte altså 2 mnd) Hun ønsker seg nytt spill til bursdagen sin. Hvilket annet spill finnes det av Supermario som er gøy? Er til Nintendo Swich. Mariokart? Annet? Har Sport og Syng, men er supermario som sli

best an. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super Mario 3D World er ganske morsomt. Kanskje Mario Party Superstars hvis dere spiller multiplayer. 

• Liker 1
Skrevet

Paper mario! 🤩 må være ett av de morsomste mario spillene 

Anonymkode: 07adc...e65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo plukke opp Allstars, som har Super Mario 64, Sunshine og Galaxy. Spesielt det siste tror jeg hadde slått an.

Anonymkode: 7c20d...22a

AnonymBruker
Skrevet

Mario og Rabbids er veldig bra. (I følge min sønn)

3D world og Paper mario også. 

Jeg har spilt Mario Galaxy selv tidligere, og syntes det var et av de beste spillene. (Men det er jo ganske gammelt nå.)

Anonymkode: 9f73f...cf8

AnonymBruker
Skrevet

7 åringen her er veldig glad i mario party- det syns vi voksne er morsomt å være med på også ☺️ ellers har hun super Mario 3d allstars som nevnt over som hun spiller litt. 

Anonymkode: 91647...450

Skrevet

Jammen faen da🙁 jeg får det ikke til engang….og en 7 åring med lekser og skole klarer det på to mnd? Unger sine evner i gaming er spinnvilt. Får holde meg til skyting.

Mario cart er et fint spill om hun vil spille med deg eller venner btw. Om dere vil ha et spill felles.

AnonymBruker
Skrevet

Kirby and the forgotten land.

Eller Yoshi’s crafted world.

Begge kan en spille to sammen om en vil. Begge er utgitt av Nintendo selv, og har den samme typen Nintendo-sjarm som Mario. :) 

Anonymkode: 76c24...441

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 11.50):

Du kan jo plukke opp Allstars, som har Super Mario 64, Sunshine og Galaxy. Spesielt det siste tror jeg hadde slått an.

Fasit. Galaxy er et av tidenes beste Nintendo-spill.

AnonymBruker
Skrevet
Reign skrev (Akkurat nå):

Sett bort fra alt av Zelda, ofc.

Anonymkode: ca011...f73

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sett bort fra alt av Zelda, ofc.

Synes Super Mario er langt bedre enn Zelda. Personlig preferanse dog.

AnonymBruker
Skrevet
Reign skrev (Akkurat nå):

Synes Super Mario er langt bedre enn Zelda. Personlig preferanse dog.

I forhold til BOTW og?

Skrevet

Jeg synes Galaxy er vanskelig og rotete å spille, mine små klarer ikke å spille det uten å ha storesøsken rett ved siden av. Det jeg synes har vært mest "verdi" for pengene er det der de selv kan tegne banene (husker ikke hva det heter), men de liker også 3d-world, supermario, galaxy og Mario party. Mariokart synes de er gøy om de er mange sammen. Alle liker også Zelda breath of the wild godt, og flere av pokemonspillene. 

(min favoritt er animal crossing, det eneste spillet jeg kan spille litt uten å bli stressa 😅)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kirby and the forgotten land.

Eller Yoshi’s crafted world.

Begge kan en spille to sammen om en vil. Begge er utgitt av Nintendo selv, og har den samme typen Nintendo-sjarm som Mario. :) 

Det som er greit å vite - Mario er en figur, men som brukes i tildels veldig forskjellige typer spill.

Altså, det finnes flere Mario-spill, men det du faktisk gjør i spillene og hva spillene går ut på likner lite på Mario Odyssey.

Derfor foreslo jeg et par spill som ikke er Mario, men som har den samme Nintendo-sjarmen, er morsomme og barnevennlige.

Begge går ut på å utforske verdener, samle ting - slik som Odyssey.

Skrevet

3D World var veldig populært her i huset, med kattemario 😀 Bowsers Fury også, men uff så vanskelig etter hvert, han har klikket helt nå og det blir aldri fint vær.

Paper Mario spillene 💖

Det skal jo komme Odyssey 2 etter hvert også 😀 åååå 1eren er så gøy, men vi hadde fått over 700 powermoons så klarte guttungen å lagre nytt spill over den saven 😅 nå får vi stoppe bryllupet igjen da.

AnonymBruker
Skrevet
On 3/2/2023 at 2:13 PM, Reign said:

Enig!

Anonymkode: 41e8e...1e6

Skrevet
Reign skrev (På 2.3.2023 den 14.13):

Galaxy er helt jævlig å spille på Switch. Funket bedre på Wii. 

Skrevet (endret)

Mario Kart og Mario Party er populært her, vi har også Allstars (men den selges vel ikke i vanlige butikker lenger)?

Ser ut som at jeg tok feil over her, sjekk ut Allstars, ts :) 

Endret av Purple Basil
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 11.50):

De fremstår som ganske gamle nå… ville heller valgt noe nyere. 

Anonymkode: 824fc...1ee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...