AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Det er jo en elendig bank, skjønner ikke at jeg har brukt dem. Hvilken bank bør jeg velge? egentlig ønsker jeg en lokal bank. Anonymkode: c766a...4f2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Jeg vet ikke hva som er din lokale bank. Men velg den da. Anonymkode: 83f8f...b25
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke hva som er din lokale bank. Men velg den da. Anonymkode: 83f8f...b25 hvorfor valgte du din bank? Anonymkode: c766a...4f2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Jeg har 3 banker. Men ingen lån. Anonymkode: db908...eb0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 Hva er det som er så elendig med Sbanken, da? Anonymkode: 38131...2f2 10
svartkatt Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 Javel? Hva er problemet da? Du burde nesten sagt noe om det i hi. Jeg bryr meg ikke, men det er sikkert greit å vite for de som skal anbefale en bank til deg. Jeg har forøvrig sr og har aldri hatt problemer med de. 3
Egenskap Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 svartkatt skrev (42 minutter siden): Javel? Hva er problemet da? Du burde nesten sagt noe om det i hi. Jeg bryr meg ikke, men det er sikkert greit å vite for de som skal anbefale en bank til deg. Jeg har forøvrig sr og har aldri hatt problemer med de. servicen er som baken, en ting at de fremstilles veldig bra grafisk på hjemmeside, betyr ikke at du får det som respons når du snakker dem. Servicen er ræva. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har 3 banker. Men ingen lån. Anonymkode: db908...eb0 Men en bankkort? Anonymkode: c766a...4f2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 Jeg har kundeforhold i tre banker. Min lokale bank kunne tilby meg boliglån til rundt 0,75% høyere rente enn jeg hadde. Ikke akkurat noe som fristet. Anonymkode: ee204...817
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Egenskap skrev (51 minutter siden): servicen er som baken, en ting at de fremstilles veldig bra grafisk på hjemmeside, betyr ikke at du får det som respons når du snakker dem. Servicen er ræva. Hva slags service? En ordner jo alt selv? Dette er nok BARE en tøysetråd. Anonymkode: 83f8f...b25 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #11 Skrevet 27. februar 2023 Jeg har for øyeblikket aktive kundeforhold i 7 banker + en del banker der jeg er kunde, men som jeg ikke bruker aktivt fordi de ikke har gode nok vilkår akkurat nå. I SBanken har jeg fond og er godt fornøyd. Anonymkode: 060f4...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 Jeg har selv kun vært bort i Sbanken i forbindelse med etablering av aksjesparekonto og sparing i fond. Jeg har hatt en positiv opplevelse. Det som kan være en ulempe med Sbanken er at de er vanskelige å få tak i. F.eks., har du fått innvilget finansieringsbeviset hos Sbanken og byr vil meglerne måtte ta kontakt med Sbanken for å bekrefte det. Og ofte er det vanskelig for meglerne å få tak i Sbanken. Anonymkode: 2ee7f...17f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #13 Skrevet 28. februar 2023 sbanken er for meg en falsk bank. Ikke troverdig. Tenk at folk gidder å bruke dem. Men nå er dem jo i hendene til dnb. Så da blir det bedre for markedet. Godt sbanken er skviset vekk. Anonymkode: c766a...4f2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #14 Skrevet 28. februar 2023 sbanken er bra. Synd at dnb sluker de. Anonymkode: 53ff3...be3 3
Btw Skrevet 28. februar 2023 #15 Skrevet 28. februar 2023 Byttet over til Sbanken da jeg fikk høre fra media at de scoret høyt på service. Så feil kan man ta. De har kun litt billigere fondsavgifter enn DNB og Nordea.
Veggdyret Skrevet 28. februar 2023 #16 Skrevet 28. februar 2023 Jeg har vært kunde i Sbanken i 22 år, aldri hatt behov for å kontakte kundeservice der. Nettbanken er kjempefin, de hadde (før i tiden) bra rente på brukskonto sammenlignet med andre banker (nå for tiden er det vel ingen banker som har positiv rente på brukskonto), det er raskt og enkelt å få nytt kort dersom jeg har behov for det. Jeg har søkt om lån der én gang og blitt avvist av en helt automatisk prosess, så jeg har lånet mitt i DNB, men det trakk ikke ned på totalinntrykket mitt siden jeg alltid har sett på Sbanken som en "billig lønnskonto"-bank og ikke en "alt i ett"-bank. Også et stort pluss at det er veldig billig å bruke Sbanken-kortet i utlandet, i motsetning til DNB-kortet mitt som tar en haug gebyrer. 2 1
newman01 Skrevet 28. februar 2023 #17 Skrevet 28. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: sbanken er for meg en falsk bank. Ikke troverdig. Tenk at folk gidder å bruke dem. Falsk bank? På hvilken måte? Det er jo superenkelt å ordne ting selv i banken. Vil påstå at de har Norges beste nettbank/app hvor man kan gjøre absolutt alt i appen. Og den er oversiktlig og ryddig, med ganske gode fargevalg. Nå har jeg ikke prøvd absolutt alle banker i landet, men den er bedre enn DNB, Nordea, Gjensidige Bank og Sparebank1 Østlandet ihvertfall. De er kanskje ikke så fleksible på utlånspraksisen, og passer man ikke inn i boksen på 85% egenkapital og betjeningsevne er det nok lite rom for forhandling. De forhandler heller ikke rente. Men det kan også være positivt, for da slipper man å måtte krangle med DNBs kundeservice hver fjerde måned fordi de stadig prøver å sette opp renta di 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 Så forskjellige opplevelser man kan ha 😅 Superfornøyd med Sbanken som alt i ett bank umzungene har barne og ungdomskort også og ikke verst rente heller Anonymkode: b751a...a42
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #19 Skrevet 28. februar 2023 Haha, tenk å gå rundt og angre på at man har vært bankkunde? Da har man lite problemer, om det går så inn på en. Bytt bank da vel? Problem løst. Anonymkode: a2bba...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #20 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva slags service? En ordner jo alt selv? Dette er nok BARE en tøysetråd. Anonymkode: 83f8f...b25 Ting kan skje. F.eks når noen misbruker kortet ditt (altså at kortet blir hacket av noen helt ukjente). Anonymkode: 760ea...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå