Gå til innhold

Har kjæreste men når jeg er på fest og ignorere jenter så blir de innpåsliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et spørsmål til dere jenter der ute. Når jeg er på fest og jeg ignorer jentene som er der så føler jeg at de blir mer innpåslitne og frampå. Hvorfor blir de/dere sånn? Når derre blir rett og slett oversett, må no ringe noen bjeller at det ikke er noen form for interesse for å snakke eller bli kjent. 

Anonymkode: d1d91...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på hvorfor de blir sånn. Jeg har aldri vært sånn, men det kan jo tenkes at kombinasjonen rus og fyll gjør at de ikke klarer å lese signalene dine om at du ikke er interessert. Det er vanlig å være litt all over the place og prate og klenge på folk på fest om man er veldig full og ung

Anonymkode: 58f97...473

• Liker 1
Skrevet

«Folk vil ha det de ikke kan få»

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn som er vant til å ha draget og liker det, blir også forvirret og innpåslitne om de ikke får oppmerksomhet. 

Anonymkode: 5315b...3e4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å ha dame er den sikreste måten å få andre damer interessert i deg. 

Anonymkode: 595c4...df1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner bare ikke tankegangen, har noen bare gått rett forbi meg uten noen form for interesse så jeg værtfall ikke vært frampå til den person

Skrevet

Hvis du ikke har noen interesse for å snakke og bli kjent med folk, så er kanskje ikke en fest det rette stedet for deg.

Anonymkode: 1ad05...1fb

Skrevet

Er på fest for å kjøre på meg gutta ikke bli kjent me andre damer når jeg har kjæreste

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever at det samme skjer med kjæresten min. Han gir ikke andre jenter oppmerksomhet og da blir de brydde, og kan faktisk mange ganger komme bort til meg og klage over hvor overlegen kjæresten min er. Er vel et behov for bekreftelse, noe alle jenter lever av. Jenter er ikke vant til å bli avvist og jobber derfor enda hardere for når de først blir det.

Jeg, personlig som jente, hadde tatt hintet og fortsatt med min egen kveld uten å bry meg🙋🏻‍♀️

Anonymkode: dbe34...c33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...