Gå til innhold

Leddhinnebetennelse pga leddgikt (RA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med leddhinnebetennelse i kne pga leddgikt over tid? Hva gjorde dere for å bli bedre? Kan biologiske medisiner hjelpe, eller hjelper disse medisinene bare på selve leddgikten? Noen som vet?

Anonymkode: f1ff0...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest hvor skummel biologisk medisin er? 

Trening og kosthold 👌🏻

Anonymkode: a70ca...300

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du lest hvor skummel biologisk medisin er? 

Trening og kosthold 👌🏻

Anonymkode: a70ca...300

Du, det er jeg fullt klar over. Jeg har sagt nei takk til biologisk medisin i flere år allerede, nettopp pga dette. Jeg er kjemperedd for disse bivirkningene. Men jeg har ikke hatt noe liv de siste årene, pga store smerter i knær. Jeg klarer omtrent ikke gå, og kommer meg sjelden ut av hjemmet. Alt av naturmidler og betennelsedempende kost er prøvd, uten hell. Nå må jeg bare gjøre et forsøk, i håp om å få tilbake livet mitt.

Lurer fortsatt på om noen her har erfaring med det jeg spurte om? 

Skrevet

Har sett en ungdom med leddgikt gå med store, hovne ledd og så bli omtrent bra på noen uker med biologisk :)

Har også sett gamle som ikke fikk medisiner fordi de ikke fantes på deres tid, som har helt ødelagte ledd med masse operasjoner.

Anonymkode: 65b7e...adc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har sett en ungdom med leddgikt gå med store, hovne ledd og så bli omtrent bra på noen uker med biologisk :)

Har også sett gamle som ikke fikk medisiner fordi de ikke fantes på deres tid, som har helt ødelagte ledd med masse operasjoner.

Anonymkode: 65b7e...adc

Ja mange leddgiktpasienter blir veldig mye bedre av biologiske medisiner. Mitt spørsmål var litt på siden av dette, for jeg har bare litt aktivitet i leddgikten nå, men samtidig ganske kraftig leddhinnebetennelse i knærne som følge av langvarig leddgiktbetennelse uten medisinering. Det anbefales at jeg starter på biologisk medisin nå. Jeg tror jo at medisinen vare hjelper på selve leddgikten, og ikke leddhinnebetennelsen, men ville spørre om noen har erfart at leddhinnebetennelse også blir bedre av biologisk medisiner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...