AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Jeg har ett kredittkort som jeg bruker til reiser eller hvis jeg trenger penger til noe uventet. Fikk telefon fra banken om jeg ville ha forsikring på kredittkortet. En forsikring som hjelper hvis jeg blir sykemeldt over lang tid. Er det noe vits med en sånn forsikring? Anonymkode: 51cd6...482
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Altså en uføreforsikring? Det er ikke noe en MÅ ha.... Du får da evt uførepensjon fra nav, om du skulle komme i den situasjon. Sjekk om du har forsikring gjennom jobb også og hva den dekker. Så kan du evt kjøpe en privat. Men sjekk selvsagt hva den dekker og hva slags betingelser du får. Og sjekk også ANDRE som tilbyr samme type forsikringer for å sammenligne. Kanskje har du en bra avtale via fagforening? Det er dyre forsikringer. Anonymkode: 8beba...361
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Altså en uføreforsikring? Det er ikke noe en MÅ ha.... Du får da evt uførepensjon fra nav, om du skulle komme i den situasjon. Sjekk om du har forsikring gjennom jobb også og hva den dekker. Så kan du evt kjøpe en privat. Men sjekk selvsagt hva den dekker og hva slags betingelser du får. Og sjekk også ANDRE som tilbyr samme type forsikringer for å sammenligne. Kanskje har du en bra avtale via fagforening? Det er dyre forsikringer. Anonymkode: 8beba...361 Dette er jo ikke snakk om en uføreforsikring. Det er en forsikring på kredittkortet, slik at man slipper å betale hele beløpet man skylder... Se eksempel her. https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/daglig-bruk/kort/kredittkort/betalingsforsikring-kredittkort.html Anonymkode: cba53...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå