AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Har vært sykemeldt i en uke pga sterke bekkenplager. Holder på å gå på veggen! Er så utrolig lei av å være gravid, med gulpingen, tett i nesen, vondt i hofter, lår, symfysen og rygg, fatigue , klarer ikke å sove men er skikkelig trøtt, og aldri være i en komfortabel posisjon. Har prøvd å se på tv, strikke, høre musikk, podkast og sitte i solen, men ingenting gjør at tiden fram til fødsel blir noe bra. Noen gode råd til hva jeg kan gjøre for å fylle dagene når alt av bevegelse er vont/ikke mulig, eller har du noen trøstende ord? 😅 mulig dette blir eneste ungen, for det å være gravid er virkelig ikke noe for meg. Anonymkode: b200f...275
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Kjenner meg igjen 🙈 graviditet var virkelig ikke noe for meg. Nei, jeg savner VIRKELIG ikke å gå gravid (som noen påsto at jeg ville). Jeg brukte dagene til serier, fikk ikke strikket grunnet nummenhet i hendene, og ellers bare gjøre ingenting. Turer uteble på grunn av bekkenet. Folk sa «sov nå som du kan», vel, jeg sover faktisk MER og har mer energi nå med vesla på 2 mnd enn jeg hadde i graviditeten (slet med kronisk trøtthet, uten å klare å sove). Så fort lille var ute fikk jeg et bedre liv, allerede et par dager etter fødsel var bekkenet så å si bra igjen. Hold ut, snart er du ferdig 🤩 Anonymkode: d0d92...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 Er i uke 40 selv og har hatet å være gravid siden uke 30 da jeg ikke klarer å gå, vært delvis sykmeldt og alle mulige vondter jeg ikke har hatt tidligere. Drittlei av å sitte i sofaen og se tv. Det eneste jeg kan trøste med er at du plutselig er i innspurten. Innse at det er kjipe tider, aksepter det som det midlertidige det er og se for deg hvordan det blir når det er over. Det ble lettere for meg da jeg bikket 38+0 og det kunne skje noe når som helst. Nå er det maks 2 uker igjen og det er mye mer utholdelig når målstreken kan smekke deg i trynet når som helst. Anonymkode: 9fc6f...5f4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 Jeg hadde det som deg da jeg var høygravid med eldste. De siste ukene trente jeg masse pusteteknikk. Jeg fylte dagene med meditasjonsøvelser, og for hvert j***a spark i ribbeina trente jeg på å puste meg gjennom smerten. Ellers forberedte jeg til at babyen skulle komme. Alle klær og kluter ble vasket, strøket (!) brettet og lagt pent i stellebordet. I fryseren hadde vi boller, kake og sunn småmat. Plutselig en dag var fødselen i gang. Anonymkode: d0c01...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå