Cathie Skrevet 26. desember 2005 #1 Skrevet 26. desember 2005 Jeg har egentlig litt lyst på et kjøkken jeg har sett på IKEA, men så var jeg å så på det for noen dager siden, og da syns jeg skapene og allt virka så slarkete. Har det med at de ikke har stramma til skap og skuffer, eller er det faktisk litt dårlig? Vil gjerne ha svar fra de som har IKEA kjøkken, og ikke alle de som mener at IKEA er dårlig uten å ha hatt det selv
Gjest Lea Skrevet 26. desember 2005 #2 Skrevet 26. desember 2005 På vårt IKEA-kjøkken sitter alt som støpt i alle fall. Ikke noe slark.
Gjest Carmensita Skrevet 26. desember 2005 #3 Skrevet 26. desember 2005 Hei! Jeg satte opp et Ikeakjøkken for ca 3 år siden og er veldig fornøyd. Solide, gode hengsler. Anbefaler deg absolutt å kjøpe kjøkken der. Ikke var det vanskelig å montere heller. Bra bruksanvisninger og ingenting som manglet av skruer o.l. Lykke til!
Arkana Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 Ikke noe slark på vårt Ikea-kjøkken heller.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #5 Skrevet 27. desember 2005 Jeg bytta kjøkken tidligere i år, og dum som jeg var valgte jeg ikke IKEA. Har vært hos ei og sett på hennes IKEAkjøkken. Hennes er like flott som mitt, virker like solid og billigere hihi IKEA har bedret seg veldig de senere år. Får stort sett med de skruene man skal ha med osv..
Gjest lilletroll Skrevet 27. desember 2005 #6 Skrevet 27. desember 2005 Vi har IKEA kjøkken. Det var nytt i 1998 og er ikke slarkete på noen måte. Når vi skal bytte ut kommer vi nok til å gå for IKEA.
Gjest Gjest_MD_* Skrevet 27. desember 2005 #7 Skrevet 27. desember 2005 Vi er kjempefornøyde med vårt IKEA-kjøkken som vi satte inn i 1999. Mannen min jobber i byggevarebransjen, og han sier at IKEA sine løsninger mht bl.a hengsler er kopiert av mange andre kjøkkenprodusenter, nettopp fordi de er geniale Skulle jeg ha noe som helst å utsette på IKEA, er det at enkelte fronter ikke er så solide som de burde. Vi har et kjøkken i tre, beiset som kirsebær, og det er blitt noen sår i treverket, ja. Søsteren min har også IKEA-kjøkken, men de har valgt fronter av hardere kvalitet, tror ikke de er i heltre, og de er mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå