Gå til innhold

Er du og mannen en god match på papiret? Eller er det noe udefinert som er mellom dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som bryter med all logikk ?

Anonymkode: 1b227...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror ikke noen blir kjempeoverrasket over at vi er er par. Ganske like på de fleste områder - felles verdier, flere felles interesser, ca samme sosioøkonomiske bakgrunn og tjener ca det samme… 

Anonymkode: 551d4...b59

Skrevet

De jeg ikke har vært en god match på papiret med endte som ekser så da var papir match viktig innså jeg

Anonymkode: 01d57...e97

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Noe som bryter med all logikk ?

Anonymkode: 1b227...f40

I mitt havarerte forhold var jeg Bipolar og hun har asperger. Det skal være en umulig match, men vi holdt ut i 22 år da❣️ Så alt går ann bare man er sta nok.🙄

Skrevet

Vi har felles verdisyn og samme fritids- og friluftsinteresser. Vi deler samme arbeidsmoral men politisk er vi litt fra hverandre. Hun har mer mørkeblå tendenser. Stemmer borgerlig 

Seksuelt matcher vi godt. Hun har en grei utdannelse, jeg har mer enn dobbelt så lang og mer akademisk utdannelse.

Stor avstand sosioøkonomisk bakgrunn. Hun gikk i klær fra sine søsken(bønder) mens jeg gikk i det siste og nyeste. 

Vi skiller oss ut på mange måter utad, spesielt det ekstroverte v introverte og hva slags arbeidsform vi trives best i. 

Hun liker best kontorarbeid for seg selv mens jeg trives best i gruppearbeid/møter. 

Hun er den kunstneriske, og kan fint finne stimuli i abstrakt kunst, jeg synes man kan brenne 98% av  abstrakt kunst.

Vi er begge opptatt av å beholde og styrke familierelasjoner. Investerer mye tid på det. 

Anonymkode: d0630...ccd

Skrevet

Vi er oppvokst i ulike land men har begge flyttet hit vi bor og har bodd her mange år. Begge hadde oppvekst med mange søsken, arveklær og ikke all verden å rutte med.

Han er sparsommelig, jeg liker vakre ting, jeg prøver å spare som ham. Jeg har høyere timelønn, han jobber mer. 

Begge var flinke på skolen men slet tidvis med det sosiale pga vi er introverte og tenker abstrakt. Jeg har både høyest utdanning og er mest sosial i dag.

Jeg elsker jobben min og han tolererer sin. Vi elsker å diskutere alt mulig med hverandre. Begge liker dyr. 

Vi har stort seksuelt overlapp og har samme ideer om hvilken plass sex skal ga. Er også en del overlapp i fritidsinteresser og hva slags verdier vi synes er viktig i livet. Jeg er religiøs, han var før. Vi står på ca samme sted politisk.

Anonymkode: d2a4c...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...