AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Jeg og samboer er på jakt etter nytt bosted. Ønsker oss rekkehus med grei standard og plass. Begge jobber i Oslo så ønsker også noe som har gode kollektivmuligheter til sentrum. Masse flotte steder i Oslo, men så himla dyrt. Ett par av stedene som har hatt flere aktuelle objekter er Ammerud og Lørenskog bla, men jeg har ingen anelse om hvordan det er å bo på disse stedene. Har hørt både positive og negative ting om begge steder så er litt lost. Hva mener dere ? Noen erfaringer å dele ? Anonymkode: b910f...3cb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Eidsvoll Verk anbefales. 25 min med tog inn til Oslo S. Billigere og koseligere enn Oslo. Toget går flere ganger i timen. Anonymkode: 274dd...bd7 1
Tomas77 Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Eidsvoll Verk anbefales. 25 min med tog inn til Oslo S. Billigere og koseligere enn Oslo. Toget går flere ganger i timen. Anonymkode: 274dd...bd7 Eidsvoll er langt på landet og ikke det ts spør etter. En halvtime utenfor byen er jo en helt annen greie. Ammerud og Lørenskog har forskjellige utfordringer. Ammerud har mye bedre kollektivtilbud enn Lørenskog og er et mer etablert boligmiljø. Høy innvandrerandel men ikke et belastet strøk. Lørenskog har vokst sinnsykt de siste årene og alt som er av infrastruktur knaker. Barne og ungdomsmiljø uoversiktelig siden det er en boomtown med masse nye innflyttere. Shopping og servicetilbud er ok begge steder men bedre på Lørenskog. Det har vært plan om t-bane til Ahus, men etter suppa med Fornebubanen kommer ikke det til å skje på maaaaaange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå