AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #21 Del Skrevet 27. februar 2023 Flyr ofte med babyen vår, vi tar alltid med bilstol. Ikke noe problem å få montere den bakovervendt. Bare ikke velg seter nært nødutgangen. Anonymkode: 99bf5...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #22 Del Skrevet 27. februar 2023 Skal også fly med norwegian og skal ha med bilstol. Ikke samme stol som deg, men maxi cosi. Har fått mye god informasjon på bilstolgruppa på facebook så anbefaler å søke opp der. Fikk inntrykk av at norwegian er de minst strenge når det gjelder bilstol ombord. Dere som reiser uten bilstol, hvordan gjør dere det i transport som bil/taxi? Vi tar med bilstol fordi vi skal leie bil og ikke ønsker å leie bilstol, da man aldri vet hva man får..😊 så tenker jeg at flyturen blir hakket mer behagelig ved å slippe å ha baby på fanget hele turen😅 Anonymkode: 081cb...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #23 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal også fly med norwegian og skal ha med bilstol. Ikke samme stol som deg, men maxi cosi. Har fått mye god informasjon på bilstolgruppa på facebook så anbefaler å søke opp der. Fikk inntrykk av at norwegian er de minst strenge når det gjelder bilstol ombord. Dere som reiser uten bilstol, hvordan gjør dere det i transport som bil/taxi? Vi tar med bilstol fordi vi skal leie bil og ikke ønsker å leie bilstol, da man aldri vet hva man får..😊 så tenker jeg at flyturen blir hakket mer behagelig ved å slippe å ha baby på fanget hele turen😅 Anonymkode: 081cb...831 Takk! Skal sjekke gruppa 😄 Har reist med han på fanget før, og han hata det, så tenkte også å spare meg og medpassasjerer for 2 timer med hyling og skriking 😂 Anonymkode: 9bc8c...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå