AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Del Skrevet 27. februar 2023 Tok en test i dag. Da sto det at jeg skulle lese av test etter 3 minutter. Jeg gjorde det, og så en svaaaak positiv strek. Men den blir jo sterkere og sterkere, og etter 15 min er det liksom heeeeelt tydelig en strek. Er den gyldig etter så lang tid? Eller liksom bare er positiv test, dn positiv test, uansett? Venter på at hcg skal gå ned, derfor jeg lurer. bilde er etter tre min. Anonymkode: 88f07...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Del Skrevet 27. februar 2023 Ser ingen strek. Negativ. Anonymkode: 55cde...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser ingen strek. Negativ. Anonymkode: 55cde...071 Den er positiv. Det kommer bare dårlig frem på bildet. Dette er etter ti min. Anonymkode: 88f07...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå