Gå til innhold

kvinnelig skihopper hardt skadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, vel. Tror du ulykken skjedde fordi hun var jente?

Skrevet

Hva med når mannlige skihoppere slår seg helseløse? Er det da bare noe man må forvente i en sport?

Skrevet

Det har ingenting med at hun var jente. Det er da mannlige skihoppere som også har falt i bakken. Blir for dumt å skylde på at hun var ei jente. Hva skal en da si når en gutt faller.

Skrevet
Det har ingenting med at hun var jente. Det er da mannlige skihoppere som også har falt i bakken. Blir for dumt å skylde på at hun var ei jente. Hva skal en da si når en gutt faller.

intet fordi 98% av alle hoppere er menn/gutter (det burde være 100%)

Jenter hat ingen ting i en hoppbakke å gjøre

Gjest Yggeseth
Skrevet

Yggeseths argumenter mot kvinnelig skihopping står med dette fjellstøtt

Skrevet

Å bli vippet rundt av vinden i hoppet er da noe som skjer gutta også, skjønner ikke hva dette har med kjønnet hennes å gjøre. Det skjer ulykker i hoppsporten, og det er like dumt hver gang uansett om det er gutt eller jente som blir skadet.

Skrevet
intet fordi 98% av alle hoppere er menn/gutter (det burde være 100%)

Jenter hat ingen ting i en hoppbakke å gjøre

For ikke så lenge siden ahdde ikke jenter noe i sportens verden å gjøre i det hele tatt, foruten turn, skøyter ol. Men takk og lov at det IKKE er slike som deg som styrer, og takk for at vi har kommet lengre enn som så.

Gjest Betty Boop
Skrevet

At kvinner ikke skal kunne delta i en sport fordi de kan risikerer å skade seg blir for dumt. Jeg konkluderer da med at menn ikke har noe på fotballbanen å gjøre fordi det har vært tilfeller der de har fått hjertesvikt eller brukket nakken.

Skrevet

Jeg er rimelig overbevist om at det er langt flere menn enn kvinner som skader seg i idretten. Å antyde at kvinner er mindre egnet til idrett enn det menn er, er som å høre påstander fra en del land i den 3,dje verden (som har et helt annet generelt kompetansenivå).

Skrevet
At kvinner ikke skal kunne delta i en sport fordi de kan risikerer å skade seg blir for dumt. Jeg konkluderer da med at menn ikke har noe på fotballbanen å gjøre fordi det har vært tilfeller der de har fått hjertesvikt eller brukket nakken.

kvinfolk har ikke noe i hoppbakken å gjøre

Skrevet

Yggeseth sa at disse småpikene ikke burde få sette utfor i de største bakkene

Gjest Linea gjest
Skrevet
Yggeseth sa at disse småpikene ikke burde få sette utfor i de største bakkene

Hør på den helt utrolig gode argumentasjonen til disse da! Skulle hatt premie for godt gjennomtenkt og vidunderlig gode og tidsriktig samfunnskritkk? Ikke sant?!?!?

:grine2: sinnsvakt god argumentasjon altsånn :ironi:

Det er da en vet at verden går framover... ;)

Linea

Gjest LoisLane
Skrevet

Kjære hetsegjest: Vi har et veldig spennende tegn i norsk rettskriving som heter punktum. Send meg en PM hvis du vil vite mer.

For øvrig enig med alle andre enn deg, og særlig Betty Boop.

Skrevet

Jeg tror neppe vinden tenker "Hm, dette er en jente. Hun har ingenting i en hoppbakke å gjøre, derfor prøver jeg å drepe henne". Alle kan bli tatt av vinden, selv på film. :-)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Jeg tror neppe vinden tenker "Hm, dette er en jente. Hun har ingenting i en hoppbakke å gjøre, derfor prøver jeg å drepe henne". Alle kan bli tatt av vinden, selv på film. :-)

Ifølge rykter jeg har hørt, kan Steve Cooling være skikkelig ond!

Gjest Linea gjest
Skrevet
Kjære hetsegjest: Vi har et veldig spennende tegn i norsk rettskriving som heter punktum. Send meg en PM hvis du vil vite mer.

For øvrig enig med alle andre enn deg, og særlig Betty Boop.

Hei,

Skrev litt fort, ja. Men synes ikke det var hets å kommentere en ganske interessant dårlig argumentasjon. Hvis du synes det kan du fortelle meg hvilke argumenter mot kvinnelig skihopping som var spesiellt gode, interessante og ikke hets?

Synes det som skrives av flere her om at kvinner ikke skal få lov til å hoppe, fordi de er kvinner, er ganske på grensen til hets.

Hilsen

Linea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...