AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Jeg vet jeg ikke burde snoke i ting. Men gjorde det likevell. så jeg leste min bror sine meldinger på facebook. Han har hatt en jente han holdt på med som har vært mye mye av og på, men ifjor sommer var det endelig slutt. Men leste meldinger at de enda snakker og møtes og krangler på melding. Så virker det også i meldingene som at min bror ikke har helt god mental helse, de snakket liksom at han har gode og dårlige dager. Dette er sjokkerende for meg og er egentlig veldig bekymret nå. Anonymkode: 4f964...61a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Det du gjør er å skaffe deg profesjonell hjelp slik at du kan bli et bedre menneske. Anonymkode: 3d1d3...3f0 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 Det er da vel helt vanlig å ha gode og dårlige dager.. Fin søster du er som snoker i privatlivet til broren din Anonymkode: f19ec...eab 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Jeg kjenner ingen som ikke har gode og dårlige dager... Definitivt ufint av deg å lese meldingene hans. Om du skal gjøre noe som helst, så kan du jo prøve å komme nærmere broren din, sånn at han eventuelt føler at han kan snakke med deg om ting som plager ham. Men gjør du det krampaktig, så støter du ham nok heller fra deg. Anonymkode: 820d7...8af 2
Motelvibes Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 Ikke si noe. Du vet, men la det være. Hans privatliv. Støtt han og vær en god søster. Det er alt.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 Just now, Motelvibes said: Ikke si noe. Du vet, men la det være. Hans privatliv. Støtt han og vær en god søster. Det er alt. Det er hun jo ikke, hun er en totalt bedriten søster. Hadde noen av mine søsken snoket i mine private meldinger hadde jeg aldri snakket med vedkommende igjen. Anonymkode: 3d1d3...3f0
Motelvibes Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er hun jo ikke, hun er en totalt bedriten søster. Hadde noen av mine søsken snoket i mine private meldinger hadde jeg aldri snakket med vedkommende igjen. Anonymkode: 3d1d3...3f0 Det er sant, men gjort er gjort.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 Hvorfor valgte du å snoke? Ren nysgjerrighet? Anonymkode: 51ca7...49f
Wednesday Addams Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet jeg ikke burde snoke i ting. Men gjorde det likevell. så jeg leste min bror sine meldinger på facebook. Han har hatt en jente han holdt på med som har vært mye mye av og på, men ifjor sommer var det endelig slutt. Men leste meldinger at de enda snakker og møtes og krangler på melding. Så virker det også i meldingene som at min bror ikke har helt god mental helse, de snakket liksom at han har gode og dårlige dager. Dette er sjokkerende for meg og er egentlig veldig bekymret nå. Anonymkode: 4f964...61a Hvorfor snoket du på broren din sine meldinger på Facebook? Han har rett på et privatliv, og jeg lurer oppriktig på hvordan du hadde følt deg dersom noen snoket på dine meldinger. Det er greit om du er bekymret for han, men å gå til det skrittet at du sniker deg inn på brukeren hans og leser meldingene hans, ja - det er faktisk å gå altfor langt. Vi alle har gode og dårlige dager. Med mindre broren din går rundt og tror at han er Jesus, eller at han kaster steiner på folk fordi han synes det er gøy, så er det ikke noe farlig med å ha varierende dager i god og dårlig skala.
Leselusa Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh. Leselusa, mod.
Anbefalte innlegg