Lisemor Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 Har sett mange som blir sminket hos frisører som ikke kan sminke.Jeg kommer ikke til å la frisøren sminke meg,men få en sminkør... Ser ofte brudebilder der dama har underlagskrem/dekkrem som er mange toner for mørk.Overdreven sminke osv. Og så står en blek mann ved hennes side..... Så ver ops damer og ikke la sminken ødelegge dagen som SKAL vere spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 13. mars 2002 #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Det som vel blir et problem for meg er at her i bygda er det ikke så voldsomt mye å velge i. Det er to vanlige frisører, en drop in og hvor jeg skulle finne en sminkør aner jeg ikke.. Det er jo ikke så voldsomt langt inn til Oslo, en 20-25 min med bil, men alt tar tid og det blir vel nok stress den dagen som det er. Alternativt kan man vel få noen til å komme hjem til seg, men jeg ser for meg at dette fort blir frykelig dyrt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mars 2002 #4 Del Skrevet 13. mars 2002 Har du ingen venninner som er flinke til å sminke andre? Hvor bor du? Har dere The Body Shop i nærheten? De har gratis sminketimer så da kan du jo bare be de legge en brudemakeup og legge merke til hva henne gjør! De legger også sminken den store dagen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 13. mars 2002 #5 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg kommer til å legge sminken selv, stoler liksom ikke helt på at jeg får det helt som jeg vil ha det. Jeg var på Glassmagasinet på Estetique og ble sminket av en dame i Shiseido-avdelingen, og var ganske fornøyd. Kjøpte mange produkter av henne, og var særlig fornøyd med foundation i pudderform, som ser veldig naturlig ut (særlig viktig fordi jeg skal gifte meg utendørs - alt synes jo da!) Brukte masse penger, men har alle de tingene jeg trenger for å legge en fin makeup på den store dagen. Så har jeg øvet meg litt her hjemme, og synes jeg får det greit til, er faktisk mere meg enn det damen i butikken fikk til (Noe hun også påpekte, veldig ofte blir man mer fornøyd med det man gjør selv, fordi man kan tilpasse mengde osv. etter det man er vant med.) Nå skal det sies at jeg er ganske opptatt av makeup, og har sminket meg i mange, mange år og bruker litt bestandig. Det er jo forskjell på det tross alt. Men hvis du er litt øvet ville jeg prøvd litt selv, tatt en prøvetime og bestemt meg etterpå hva jeg var mest fornøyd med. (bare 13 dager igjen!!!) _________________ 26. mars 20021212[ Dette Innlegg er endret av: totr den 2002-03-13 20:50 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 13. mars 2002 #6 Del Skrevet 13. mars 2002 Min frisør er i tillegg stylist, så han skal få ordne både sminke og hår på meg. Jeg er så heldig at han har sagt ja til å komme hjem til meg(hos mamma/pappa) på den store dagen for å ordne meg. Deilig å slippe å dra ut synes jeg. Hvor mye betaler dere for hår og sminke da? Jeg har ikke undersøkt pris enda.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå