AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Som tittelen sier, så begynner jeg å bli mistenksom på dama til kompisen min. Møtte henne nylig da de ikke har vært sammen så veldig lenge. Vi hadde en kveld her for to uker siden hvor vi satt rundt et bord og spilte brettspill. Vi var vel totalt 8 stk som spilte sammen hvor vi var inndelt i lag. Dama til kompisen spurte om vi kunne være på lag og det sa jeg jo selvfølgelig ja til, så da ble det jo slik at vi satt sammen på hjørnet av bordet. Under spillet så merket jeg at hun var veldig på og ''uheldig'' da hun kom borti meg med føttene ganske ofte (det var god plass). Underveis så la jeg merke til at hun så veldig mye på meg. I ettertid la hun meg til på snap, facebook og insta. Samtidig endret hun profilbilde på facebook og sendte meg snap dagen etter hvor hun sendte en (noe utfordrende selfie) om jeg skal si det slik. Selfien var at hun lå på magen og hadde ei treningsøkt og man så rett inn kløfta. Samtidig hadde hun denne teksten ''Var veldig hyggelig i går, dette bør vi gjøre oftere''. Mulig jeg bare overtenker, men jeg synes dette ble veldig rart. Eller er det bare uskyldig vennlighet? 🙂 Anonymkode: 4dcea...9c7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Jaaa, heilt uskyldig va No ikkje den snapen nei.. Men ikke konkulderebde heller, kan være ho er oppmerksom syke. Anonymkode: a806c...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jaaa, heilt uskyldig va No ikkje den snapen nei.. Men ikke konkulderebde heller, kan være ho er oppmerksom syke. Anonymkode: a806c...4a7 Ja, jeg syntes hele greia var litt merkelig. Hyggelig at hun er så trivelig liksom, men samtidig ønsker jeg ikke å skape noe drama ut av noe som ikke er noe. Hvis det er tilfellet da? Anonymkode: 4dcea...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Ja. Hun finner deg tiltrekkende og spennende. Anonymkode: fc2df...664
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 Jeg syns du overtenker. Det som ofte skjer er at man blir mye mer komfortabel med kompiser av typen og andre som VET at man er opptatt og off limit. Som kompis av typen sin tenker man at han aldri kan prøve seg og at man derfor kan være seg selv og ikke behøve å begrense seg og være avvisende. Da mistolker kanskje en del menn det for å være interesse. En snapp fra trening er det sannsynligvis kun du som legger noe seksuelt i siden du så kløfta mens for henne var den kanskje bare tatt mens hun hadde pause på trening og brukte mobilen for å ikke føle seg klein der med å gjøre ingenting, og at hun slo ihjel den hviletiden med å melde deg og evn flere hun kom på Anonymkode: da6ce...b62 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 Vis den snappen til kompisen du, og så får du se om den er innafor. Anonymkode: 38fa1...20a 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 Skygg banen. Du mister kompisen din. Anonymkode: a8efe...fa4 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 Hva synes du selv om dama di en gang oppfører seg sånn mot en kompis? Anonymkode: c5701...58d 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Har en venninne som absolutt kunne gjort dette til alle menn, inkl min mann. Hun er som oftest ikke interessert, men ekstremt avhengig av oppmerksomhet. Det er litt vondt å se på, og mange jenter (og muligens menn) reagerer nok negativt på henne dessverre. Mannen min synes det er kleint. Det beste er å bare ignorere det. Hun gir seg da. Får hun litt oppmerksomhet på det fortsetter hun. Litt annerledes her da, for det er jo min venninne, ikke kjæresten som holder på sånn. Kanskje jeg hadde følt jeg måtte si noe, men tror jeg i utgangspunktet bare ville ignorert det, og aldri spilt med. Anonymkode: 72e9f...d92 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #11 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, jeg syntes hele greia var litt merkelig. Hyggelig at hun er så trivelig liksom, men samtidig ønsker jeg ikke å skape noe drama ut av noe som ikke er noe. Hvis det er tilfellet da? Anonymkode: 4dcea...9c7 Vil du lage noe drama av noe som kanskje er noe? Anonymkode: af48f...a9f
PM75 Skrevet 28. februar 2023 #12 Skrevet 28. februar 2023 Jeg hadde nok fått en litt uggen magefølelse, slik som det du får.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 Hvis det var min venninne som hadde fått seg ny kjæreste, og han startet å gi meg en del oppmerksomhet, ville jeg ha vist det til henne. Det kommer til å bli en veldig klein situasjon om hun skulle bli fornærmet over en avvisning fra deg, og så spille kjæresten sin opp mot deg, la det fremstå som at du har prøvd deg på henne. Vær forsiktig med sånne damer... Anonymkode: 79698...df6
Fremmed fugl Skrevet 2. mars 2023 #14 Skrevet 2. mars 2023 Er ikke så interessant hva hun har for hensikter. Men hva ønsker du? Ønsker du at hun skal være dama til din kompis, eller din? Ok, da tenker du over svaret på det. Hvis du ønsker at hun skal være dama din men samtidig vil beholde kompisen... da har du et opplagt problem som er vanskelig å håndtere. Hvis du ønsker at hun skal være dama til kompisen din, så har du et lite problem som er lett å håndtere.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #15 Skrevet 2. mars 2023 Fremmed fugl skrev (5 timer siden): Ønsker du at hun skal være dama til din kompis, eller din? Jeg ønsker at hun skal være dama til min kompis, men samtidig har jeg en uggen følelse for hans del. Hvis hun er slik mot meg, så kan det jo være at hun er slik mot andre også? Føler et behov for å nevne noe, men samtidig er jeg utrolig redd for å ødelegge noe mellom de to. Anonymkode: 4dcea...9c7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #16 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg ønsker at hun skal være dama til min kompis, men samtidig har jeg en uggen følelse for hans del. Hvis hun er slik mot meg, så kan det jo være at hun er slik mot andre også? Føler et behov for å nevne noe, men samtidig er jeg utrolig redd for å ødelegge noe mellom de to. Anonymkode: 4dcea...9c7 Da sletter du henne fra sosiale medier, altså kutter ut kontakten med henne, kanskje hun da skjønner hintet. Si ifra til kompisen eller la være, du har ikke andre valg. Hadde dette vært meg, så hadde jeg satt stor pris på om kompisen sa det til meg. Anonymkode: 1a0da...41c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #17 Skrevet 2. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker at hun skal være dama til min kompis, men samtidig har jeg en uggen følelse for hans del. Hvis hun er slik mot meg, så kan det jo være at hun er slik mot andre også? Korrekt analyse. Hun har følerne sine ute etter en potensiell "monkey branch" fordi hun innerst inne ikke er fornøyd med hva hun har. Blir det ikke deg, blir det noen andre. Bros before hoes. Her bør du være en god venn, og informere kompisen din om hva du opplever, og hva det betyr (dersom han selv ikke klarer/vil forstå det). Kompisen din bør dumpe henne, men trenger kanskje din støtte for å gjøre det. Anonymkode: 13d06...6ea
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #18 Skrevet 3. mars 2023 Ja det tror jeg. Pass på. Anonymkode: 4a82a...f97
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #19 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 15.42): Jeg syns du overtenker. Det som ofte skjer er at man blir mye mer komfortabel med kompiser av typen og andre som VET at man er opptatt og off limit. Som kompis av typen sin tenker man at han aldri kan prøve seg og at man derfor kan være seg selv og ikke behøve å begrense seg og være avvisende. Da mistolker kanskje en del menn det for å være interesse. En snapp fra trening er det sannsynligvis kun du som legger noe seksuelt i siden du så kløfta mens for henne var den kanskje bare tatt mens hun hadde pause på trening og brukte mobilen for å ikke føle seg klein der med å gjøre ingenting, og at hun slo ihjel den hviletiden med å melde deg og evn flere hun kom på Anonymkode: da6ce...b62 Hun damen visste godt hva hun gjorde. Tar bilde av seg selv på trening hvor tilfeldigvis puppene er godt synlig? Og hvorfor stort behov for å sende til kjæresten sin kompis? Hun der er ikke uskyldig. Anonymkode: 94858...0f6 1
Andro Skrevet 3. mars 2023 #20 Skrevet 3. mars 2023 Svar "Ja, det var hyggelig", og kommenter for all del ikke det bildet! Ville ha gitt henne en kald skulder, og ikke kommunisert med henne direkte. Prøver hun mer flørt får du bare si at du er glad i kompisen din, og ikke er med på spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå