AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Hei vi er alle i 20 årene de har ikke hverandre på sosiale medier, og min venninne har samboer. Som vi alle 4 finner på ting og har middag hos hverandre. Tro meg (la oss kalle henne, Stine), Stine er en utrolig morsom og sosial person, som mange synes hun er veldig koselig å henge med, en grunn til at jeg liker å henge med henne er jo personligheten hennes er fantastisk og en av mine gode venner jeg vet at enten hun eller kjæresten min kunne ha funnet på noe tullball, samboeren og hun passer utrolig godt sammen og han er også en veldig trivelig fyr Men føler når jeg sier til kjæresten min åå vi kan dra på kino, eller et eller annet aktivitet, «Vi kan spørre Stine og de om de vil værme?» altså hun og samboer når jeg kommenterte på noen søte kanin onsie til påske «vi kan jo spørre Stine og de vil vere med?» tenker hvorfor skal stine og samboeren hennes også være med og skaffe seg påske onsies med oss? han synes nok hun er veldig morsom og gøy, men tenker litt uaktuelt å nevne opp i nesten alle planer uansett om han også kan mene det på en vennlig måte fordi hun er kjekk å ha rundt og lager mye liv. jeg vurderer at vi tar en pause fra par kvelder og at jeg treffes med stine alene til nå, så han kan roe nerd denne med at stine og samboeren må være med på ting det ikke trengs å invitere til hele tiden.. synes bare det er litt ukomfortabelt så fort jeg sa det med påske onsie og klær så nevnet han henne fort😅 Anonymkode: 46ef3...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå