AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Hva fir man i disse dager og hvor mye gir man for? Jeg er invitert , det er barnet til venner av meg Anonymkode: e441d...00f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Om det er til venner, ville jeg gitt for maks 400. En fin eventyrbok, barneservise, barnefat/skål/kopp, o.l. er ganske standard gaver. Også helt innafor å bare gi penger. Anonymkode: 84a84...69d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Jeg har gitt for samme sum som jeg ville gjort til barnedåp Anonymkode: 3e488...505
Millimani Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Bare google dåpsgave jente/dåpsgave gutt, så får du haugevis av idéer. Koseklut Nattlampe Lekekasse Ullklær (om du så må kjøpe noen str større enn dagens siden ull-sesongen er så godt som slutt nå) Sølje til barnebunaden Tallerken med barnets navn Babyteppe Eventyrbøker eller klassiske barnebøker Sengetøy Vognpose Lue eller håndkle med navn Album, fotoramme, eller bilder til barnerommet Sparebøsse Skrin for første hårlokk og første tann Gåvogn Matboks Barnehagesekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå