Gå til innhold

Anbefalinger til familiecharter med litt høy standard?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 voksne og 3 småbarn som vanligvis liker å booke hotell og fly separat ser på charterferie i sommer.. noen som har anbefalinger til steder og/eller hotell med litt høyere standard? Italia, Spania eller Hellas..

Anonymkode: 3ddb6...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange år siden var vi på Lopesan Baobab på Meloneras, Gran Canaria. Dette var vår første sydentur/chartertur, og ingen av de senere turene kan måle seg med standarden og det flotte hotellområdet her.

Det var mange store hotell i Meloneras som så minst like fine ut, så hvis GC er aktuelt for dere, ville jeg sjekket ut dette området.

Anonymkode: a608b...f9d

Skrevet

Vi var på Zafiro Palace Alcudia i fjor, vi var fornøyde med det! 

Anonymkode: ea559...1a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjekk ut Sunwing hotellene hos Ving :) 

Anonymkode: f5f4d...877

Skrevet

Det er vel bare å filtrere på sharteroperatørenes sider… ?

AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (57 minutter siden):

Det er vel bare å filtrere på sharteroperatørenes sider… ?

Det er det, og 90% av spørsmålene på KG kan man vel også Google. For det første liker jeg å få konkrete tips fra faktiske mennesker. For det andre er det en jungel av reisemål og hoteller der ute, og man kan sikkert bruke en hel arbeidsuke på å søke seg frem og lese seg opp. Jeg liker å være effektiv. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle tips for øvrig, helt supert!! 

AnonymBruker
Skrevet

Elounda området på Kreta har også mange hoteller med høy standard. Ellers så holder stort sett sunwing hotellene til Ving relativ høy standard. 

Anonymkode: 2b012...a17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er det, og 90% av spørsmålene på KG kan man vel også Google. For det første liker jeg å få konkrete tips fra faktiske mennesker. For det andre er det en jungel av reisemål og hoteller der ute, og man kan sikkert bruke en hel arbeidsuke på å søke seg frem og lese seg opp. Jeg liker å være effektiv. 

Har reist mye, så mine reiser er ikke basert på Google, men av egen erfaring :) 

Anonymkode: f5f4d...877

• Liker 1
Skrevet

Vi var veldig fornøyd med Euphoria Resort på Kreta 😄

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...