AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Hei Jeg har en bekjent, å kalle henne veninne blir litt feil, det er kun felles sykdom som gjør at vi beholder kontakten. Men jeg begynner å kjenne på at hun er ekstremt selvsentrert, og lurer på hvor mye man bør finne seg i? For min egen del tenker jeg ofte det samme selv; hvor mye selvsentrering kan andre utstå fra meg🫣Hun har det alltid verre enn alle andre. Punktum. Med en gang en chat ikke dreier seg om henne, blir det stille. Jeg kan ha vært på akutten, hatt alvorlige infeksjoner etc etc. Men det er alltid om henne. Jeg synes synd på henne, da hun er venneløs, bor alene, og foreldrene bor i et annet land. Men jeg er også syk, ensom og isolert. Men tenker at jeg ikke kan behandle mennesker som dritt, og så forvente ubetinget kjærlighet. Dette gjør hun, og er bitter som pokker når hun ikke får det. Jeg holder på å minimere kontakten, svare litt med samme mynt mm. Er jeg et dårlig menneske nå? Er bare så lei. Jeg får kanskje ubetinget kjærlighet fra min mor, men det er også den eneste. Hvor mye skal man tåle som perifer venn🥹 Anonymkode: f0bdb...b1d 1
Forundret.. Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Hvis vennen din ikke tilfører deg noe godt/positivt så er det ikke verdt det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 Vennskap som kun bygger på at man begge har det elendig funker ikke i lengden. Få deg venner som du faktisk har noe annet enn elendighet til felles med! Anonymkode: 8e2e8...a3c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vennskap som kun bygger på at man begge har det elendig funker ikke i lengden. Få deg venner som du faktisk har noe annet enn elendighet til felles med! Anonymkode: 8e2e8...a3c Det har jeg heldigvis☺️Selv om det kun er et par…en av ulempene ved å være syk. Hun er ikke en nær veninne, men den eneste jeg kjenner med identisk sykdom og tilstander. Så jeg kutter ikke kontakten helt. Men kjenner at det er begynt å bli passe frustrerende…😏 Anonymkode: f0bdb...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå