Gå til innhold

Tidlig ultralyd Oslo, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Førstegangsgravid etter lang prøving, og i slutten av trettiårene. Litt bekymra altså. 

Vurderer en UL i uke syv. Ser mange private aktører tilbyr dette. Håper på erfaringer. Er det verdt det? Ble du roligere? 

Om noen har anbefalinger i Osloområdet blur jeg også takknemlig 😊

Anonymkode: 36d8d...81c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo jordmor og ultralydklinikk! :) Har vært hos de flere ganger, i flere svangerskap og alltid vært veldig fornøyd. 

Om det er verdt det eller ikke får man nesten vurdere individuelt. Vi har aldri angret på en ultralyd i 1. trimester i alle fall. 

Anonymkode: 68c55...44e

Skrevet

Medicus! Der er det gynekolog som utfører ultralyden. Jeg ble mye roligere av det, men det er også fordi jeg hadde en MA i sommer. 

Anonymkode: 53d24...30f

Skrevet

Jeg ble roligere av ultralyd. Har vært gravid fire ganger, og mistet to av de, så det har blitt noen ultralyder. I uke 7-8 ser man veldig lite, så det er bare kjapt inn, hjerteslag, og ut. 

Anonymkode: 4e06e...e09

Skrevet

Har gode erfaringer med både Medicus og Oslo jordmor og ultralydklinikk. Hos Medicus er det gynekolog som utfører undersøkelsen, så prisen er litt høyere. Jeg har vært der i uke 8+5.

I andre svangerskap hadde jeg TUL i uke 7 hos Oslo jordmor og ultralydklinikk. 

Jeg ble roligere (hadde to spontanaborter). Men du kan se veldig lite i uke 7, en liten bønne med hjerteslag. I uke 8+5 så vi mye mer. Så det kommer an på hvor lenge klarer du å vente :)

Anonymkode: 02f5b...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...