AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Hei, Førstegangsgravid etter lang prøving, og i slutten av trettiårene. Litt bekymra altså. Vurderer en UL i uke syv. Ser mange private aktører tilbyr dette. Håper på erfaringer. Er det verdt det? Ble du roligere? Om noen har anbefalinger i Osloområdet blur jeg også takknemlig 😊 Anonymkode: 36d8d...81c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Oslo jordmor og ultralydklinikk! Har vært hos de flere ganger, i flere svangerskap og alltid vært veldig fornøyd. Om det er verdt det eller ikke får man nesten vurdere individuelt. Vi har aldri angret på en ultralyd i 1. trimester i alle fall. Anonymkode: 68c55...44e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 Medicus! Der er det gynekolog som utfører ultralyden. Jeg ble mye roligere av det, men det er også fordi jeg hadde en MA i sommer. Anonymkode: 53d24...30f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Jeg ble roligere av ultralyd. Har vært gravid fire ganger, og mistet to av de, så det har blitt noen ultralyder. I uke 7-8 ser man veldig lite, så det er bare kjapt inn, hjerteslag, og ut. Anonymkode: 4e06e...e09
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #5 Skrevet 28. februar 2023 Har gode erfaringer med både Medicus og Oslo jordmor og ultralydklinikk. Hos Medicus er det gynekolog som utfører undersøkelsen, så prisen er litt høyere. Jeg har vært der i uke 8+5. I andre svangerskap hadde jeg TUL i uke 7 hos Oslo jordmor og ultralydklinikk. Jeg ble roligere (hadde to spontanaborter). Men du kan se veldig lite i uke 7, en liten bønne med hjerteslag. I uke 8+5 så vi mye mer. Så det kommer an på hvor lenge klarer du å vente Anonymkode: 02f5b...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå