Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på føden i går. Venter barn nr 3, 37+2 uker på veg. Har aldri sjekket modning før fødsel før.

Legen målte 1 cm åpning og 2 cm livmorhals og hun kunne kjenne på hodet. I natt har jeg hatt så syyykt mye mensensmerter både i rygg og mage, samt noen skikkelige tak hvor jeg har våknet av smerter. Definitivt milde rier, men ingenting regelmessig som har tatt seg opp.

Da jeg stod opp hadde jeg en del brunt slim på papiret.

Tenker kanskje bare hun har irritert noe når hun har sjekket åpning framfor at det egentlig er noe på gang? Har noen kjent på det samme etter sjekk? Hvor lenge varte det?

Ligger fortsatt med skikkelige mensensmerter innimellom nå og får ikke sove. Kjenner meg fryktelig lite klar for fødsel så håper noen har opplevd lignende og at det kanskje kan gå over 🙃

Anonymkode: 56820...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig. Det stimulerte nok noe. Ikke sikkert det skjer så fryktelig mye med det første da 😛 

Anonymkode: 2577c...c48

Skrevet

Hadde slike tak du beskriver i mange uker før fødselen, og særlig etter en slik sjekk. For meg var det modningsrier. Se kom og gikk. Og var enormt vonde i perioder.

Anonymkode: 037bd...91f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde slike tak du beskriver i mange uker før fødselen, og særlig etter en slik sjekk. For meg var det modningsrier. Se kom og gikk. Og var enormt vonde i perioder.

Anonymkode: 037bd...91f

Har hatt jevne maserier siden uke 31,  ikke uvanlig som tredjegangs 😊 Heldigvis har det bare vært mange uker med mas mtp hvor tidlig det har vært, men de har blitt målt godt i styrke på sykehuset de gangene jeg har måttet dra inn.

Men det er ikke det samme som dette her, nå er det som sagt mensensmerter som tar godt i rygg og mage, skikkelige tak og blødning. Maseriene kan ta seg en bolle i forhold, men likevel langt opp til fødselsrier og de kjenner jeg at bare kan vente i minst en drøy uke til 😅

Har fått sovet litt nå og det har tatt seg opp, de er jevnere, så får bare vente og se 😊 Er heldigvis litt mer uthvilt nå enn da jeg skrev innlegget, for det har vært en hard natt 😅 

Skrevet

Sikker på at du ikke kan ha blitt strippet? Jeg ble strippet uten å bli informert om det. Så det i journalen etterpå.

Anonymkode: b794c...68f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sikker på at du ikke kan ha blitt strippet? Jeg ble strippet uten å bli informert om det. Så det i journalen etterpå.

Anonymkode: b794c...68f

Hun spurte meg om jeg ønsket å bli strippet mtp at jeg har gått så lenge med maserier og at det hadde begynt å påvirke livmorhalsen, men jeg sa nei så regner med hun respekterte det. Det var ikke noe særlig vondt under undersøkelsen heller, tror jeg ville merket det isåfall 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg fødte dagen etter, var 38+6

Anonymkode: 4940b...691

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...