AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Hei vi er alle i 20 årene de har ikke hverandre på sosiale medier, og min venninne har samboer. Som vi alle 4 finner på ting og har middag hos hverandre. Tro meg (la oss kalle henne, Stine), Stine er en utrolig morsom og sosial person, som mange synes hun er veldig koselig å henge med, en grunn til at jeg liker å henge med henne er jo personligheten hennes er fantastisk og en av mine gode venner jeg vet at enten hun eller kjæresten min kunne ha funnet på noe tullball, samboeren og hun passer utrolig godt sammen og han er også en veldig trivelig fyr Men føler når jeg sier til kjæresten min åå vi kan dra på kino, eller et eller annet aktivitet, «Vi kan spørre Stine og de om de vil værme?» altså hun og samboer når jeg kommenterte på noen søte kanin onsie til påske «vi kan jo spørre Stine og de vil vere med?» tenker hvorfor skal stine og samboeren hennes også være med og skaffe seg påske onsies med oss? han synes nok hun er veldig morsom og gøy, men tenker litt uaktuelt å nevne opp i nesten alle planer😅 Anonymkode: 1649d...beb
Fremmed fugl Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Ja, kan høres ut som han har henne litt mye aktiv i hjernen sin. Da kommer det gjerne sånt spontant som du skriver "Kan ikke Stine bli med". 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 Han har henne på hjernen iallefall. Anonymkode: 7b460...856 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Huff, så slitsomt. Hva sier du når han sier at Stine skal værme da? Blir du sur eller er du enig? Neste gang han sier det kan du spørre på en fleipete om han helst bare vil treffe Stine Anonymkode: a2996...041 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 Vanskelig situasjon det der... Vi har selv et vennepar der jeg selv har opplevd at dama til kompisen min alltid ser på meg når de andre ikke gjør det. Jeg kødder ikke. Når vi var på bowling for noen dager siden, så hver gang jeg skulle sende avgårde kula, så la hun fra seg telefonen og så på. Og var skikkelig på osv når jeg gjorde det bra. Når typen hennes skulle kaste, var det som om hun ikke brydde seg (hun så mot meg). Jeg er ikke innbilsk eller noe, for jeg kjenner igjen det der.. Angående typen din, så har han tydeligvis Stine på hjernen. Skulle vi ha funnet på noe med et vennepar ville jeg spurt ''kanskje Kristian og dama vil være med?'' Altså omtalt venneparet med hans navn først, da han er kompisen liksom Anonymkode: e97cb...7af 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Ja, kan høres ut som han har henne litt mye aktiv i hjernen sin. Da kommer det gjerne sånt spontant som du skriver "Kan ikke Stine bli med". AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har henne på hjernen iallefall. Anonymkode: 7b460...856 Uff ja kan nok høres at han har henne litt i hjernen😅 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vanskelig situasjon det der... Vi har selv et vennepar der jeg selv har opplevd at dama til kompisen min alltid ser på meg når de andre ikke gjør det. Jeg kødder ikke. Når vi var på bowling for noen dager siden, så hver gang jeg skulle sende avgårde kula, så la hun fra seg telefonen og så på. Og var skikkelig på osv når jeg gjorde det bra. Når typen hennes skulle kaste, var det som om hun ikke brydde seg (hun så mot meg). Jeg er ikke innbilsk eller noe, for jeg kjenner igjen det der.. Angående typen din, så har han tydeligvis Stine på hjernen. Skulle vi ha funnet på noe med et vennepar ville jeg spurt ''kanskje Kristian og dama vil være med?'' Altså omtalt venneparet med hans navn først, da han er kompisen liksom Anonymkode: e97cb...7af tenker han kunne ha sagt han sitt navn også😅 men bare Stine da høres det ut som han har litt dilla, jeg tror er kanskje best at vi tar oss en liten pause fra stine. da mener jeg at vi alle 4 henger sammen, men at jeg henger med henne alene uten kjæresten min der, for tror ikke det gjør det bedre at vi henger oftere alle sammen vis han har henne på hjernen😅 jeg skjønner stine er utrolig morsom og unik person av seg så mange synes kan være veldig interresant og kjekt å henge rundt, men er ikke alltid gøy å høre «Jaaa stine og de kan jo være med?» på nesten mestepart av planer. Eller at han ikke nevner andre vennepar og venner av oss utenom fest Anonymkode: 1649d...beb 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, så slitsomt. Hva sier du når han sier at Stine skal værme da? Blir du sur eller er du enig? Neste gang han sier det kan du spørre på en fleipete om han helst bare vil treffe Stine Anonymkode: a2996...041 Sa bare «sikkert det?» og har sakt « at sikkert en annen gang». Ja føler det er litt slitsomt at hun kommer opp i planene noen ganger, kan være han synes bare hun er kjekk og være rundt men blir fort litt mye Anonymkode: 1649d...beb
MacadamiaNut Skrevet 28. februar 2023 #8 Skrevet 28. februar 2023 Det der hadde jeg aaaaaldri orka. Han høres litt for umoden ut, spør du meg 😕 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #9 Skrevet 28. februar 2023 MacadamiaNut skrev (4 timer siden): Det der hadde jeg aaaaaldri orka. Han høres litt for umoden ut, spør du meg 😕 Er redd han har henne på hjernen og at det er en unnskyldning for å ha henne rundt😅 kanskje han ikke mener det på den måten, men er jo ikke så kjekt heller Anonymkode: 1649d...beb
Vibelator Skrevet 1. mars 2023 #10 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 8.43): Vanskelig situasjon det der... Vi har selv et vennepar der jeg selv har opplevd at dama til kompisen min alltid ser på meg når de andre ikke gjør det. Jeg kødder ikke. Når vi var på bowling for noen dager siden, så hver gang jeg skulle sende avgårde kula, så la hun fra seg telefonen og så på. Og var skikkelig på osv når jeg gjorde det bra. Når typen hennes skulle kaste, var det som om hun ikke brydde seg (hun så mot meg). Jeg er ikke innbilsk eller noe, for jeg kjenner igjen det der.. Angående typen din, så har han tydeligvis Stine på hjernen. Skulle vi ha funnet på noe med et vennepar ville jeg spurt ''kanskje Kristian og dama vil være med?'' Altså omtalt venneparet med hans navn først, da han er kompisen liksom Anonymkode: e97cb...7af La fra seg tlf og så på deg?? Ehh er man opptatt på mobilen midt i bowlingkamp så må man legges inn på rehab eller holde seg hjemme.Noe så lavmål at digital narkotika er viktigst av ALT
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #11 Skrevet 1. mars 2023 Vibelator skrev (8 minutter siden): La fra seg tlf og så på deg?? Ehh er man opptatt på mobilen midt i bowlingkamp så må man legges inn på rehab eller holde seg hjemme.Noe så lavmål at digital narkotika er viktigst av ALT Yes, mange har dessverre denne uvanen. Selv er jeg en person som har telefonen i lomma og bruker den ikke i sosialt lag. Anonymkode: e97cb...7af
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #12 Skrevet 1. mars 2023 Du sier at hun er fantastisk og det er jo fort gjort at andre synes det samme inkl. samboeren din. Samboeren din er vel en sosial person og hun og fyren hennes har vel blitt av favorittene. Ikke dermed sagt at han ville ønsket å bli sammen med henne i steden for deg. Anonymkode: 4718c...bbd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #13 Skrevet 1. mars 2023 Hva betyr "kanin onsie" og "påske onsies"? Er det dialekt? Anonymkode: 0fafa...56d 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå