Gå til innhold

Når damer er ferdige, kan følelsene komme tilbake da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hodestups forelsket i en mann, men det har dabbet litt av for min del siste tiden. Nå vil han gjenoppta kontakten virker det som, og jeg lurer da på om det er sannsynlig at mine følelser får en oppsving igjen. Eller om det er litt sant det som sies med at vi damer sjelden ser oss tilbake, når vi først er litt ferdig med noen? 

Har aldri fått tilbake følelser for en eks tidligere, men her skal det sies at følelsene ikke er helt over enda. Bare ikke langt på nær så sterke som de har vært. 

Anonymkode: ce669...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del har de alltid vært borte når de først er borte eller begynt å dabbe av. Er som en bryter som har skrudd seg av da som jeg ikke kan styre og skru på igjen

Anonymkode: 3cbd0...e38

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis jeg har hatt følelser og jeg endelig har klart å "skru dem av" etter skuffelse/avvisning, er det lite sannsynlig at de kommer tilbake. Men tror ikke det gjelder alle.

Anonymkode: 2e5ce...701

Skrevet (endret)

Har en eks som har sett seg tilbake i 15 år. Er kun et eksempel, men tror ikke det er unikt.

Endret av Fremmed fugl
Skrevet

Når jeg mister følelser og er ferdig er jeg virkelig ferdig, ikke 10 ville hester ville kunnet dra meg tilbake. 

Anonymkode: 6f6a4...755

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg var gift i 17 år. Så var vi fra hverandre i 5 år, og har nå vært sammen igjen i 1 år, så ja det er mulig å få følelser tilbake.

Anonymkode: 32b93...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...