Gå til innhold

Noen som har latet som de er bedre enn de er og fått forholdet til å funke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fremstiller meg selv som en arbeidsom, frisk og sunn jente når jeg dater. Jeg er veldig forelsket for tiden men begynner å bli redd for når fasaden sprekker.. Sannheten er at jeg går på AAP, er ikke i jobb men jobber frivillig og er opptatt av helse og kosthold for å prøve å bli frisk. Når han spør hva jeg har gjort i dag sier jeg at jeg har vært på jobb og trening, men utelater at det er frivillig jobb og helsetrening med fysioterapeut jeg må pga nav. Det jeg sliter med vil ikke påvirke en partner men en samboer vil kunne merke det. Samboerskap er uansett så langt frem i tid og jeg har det så fint med han nå at jeg tenker litt at jeg får fake it til I make it og nyte det mens det varer. Når jeg later som jeg er frisk har jeg masse selvtilllitt og dette tiltrekker menn. Forteller jeg sannheten så vil jeg føle meg så mindreverdig og usikker på om jeg er bra nok og med en gang tenke at han blir utro og finner noen bedre. Er det noen som har latet som at de er bedre enn de er og fått forholdet til å fungere? Røpte du sannheten eller ikke og hva skjedde? 

Ideellt sett blir jeg frisk før vi evn hadde blitt samboere så det eneste det har å si er at inntekten min ikke er like bra som hvis jeg hadde jobbet fullt så det er ikke den verste måten å pynte på sannheten vel? Er ikke som at jeg hadde vært anderledes om han visste sannheten, jeg vil jo han skal like meg for den jeg er som frisk og ikke dømme meg pga sykdom 

Anonymkode: e5d07...524

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr ikke mennesket noe lengre ? Bare status ? ☹️ 

• Liker 1
Skrevet

Han vil neppe like at du har fortalt ham løgner. Hvordan i alle dager skal han noensinne kunne stole på deg når han får vite om det. Og du vil han skal like deg for den du er. Fint. Men han kan jo ikke det når du ikke lar ham bli kjent med den du virkelig er.

• Liker 4
Skrevet

Kommer an hvem han er som mennesketype. Alle vet at man markedsfører seg selv i en datingprosess. Du har kanskje smurt litt ekstra på ein gjennomsnittet, men du har ikke direkte løyet. Er han en som ser ut til p være veldog opptatt av fasade og status er han ikke noe for deg og det beste er sikkert bare p trekke seg. Er han en hjertevarm mann med viktige verdier i livet, bør det heller ikke være noe problem å si det som det er. Ville bare ikke ventet for lenge om du ønsker å satse på ham.

Anonymkode: 3bbd3...a17

• Liker 1
Skrevet

Si det som det er tidlig. Lenge før det er aktuelt å bli samboere. 

Anonymkode: 01131...3e4

Skrevet

Hva slags relasjon vil fungere basert på løgn? Hadde det vært meg du var i forhold med ville jeg blitt veldig såret over alle løgnene og det ville ikke vært noe tillit igjen. Om du ønsker noe langvarig må du være ærlig.

Anonymkode: 0c022...ce2

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok ikke klart å stole på deg når sannheten kommer frem, ikke fordi du er syk, men fordi du løy.

Anonymkode: a0917...4b0

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg orker ikke å være uærlig. 

Jeg har bare litt jobb for tiden. Sier det som det er. Sier også at jeg føler meg ganske trett innimellom.

Anonymkode: 00026...49a

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa jeg studerte men var egentlig på AAP og brukte tid hos psykolog bare. Så jeg begynte like så greit å studere da vi ble seriøse og nå sitter jeg ferdig utdannet, trengte da aldri å si noe fordi det ble sannhet 😂 Nå fungerte ikke den relasjonen, men det var jeg som avsluttet av andre grunner! 

Anonymkode: 712c9...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...