AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #141 Del Skrevet 15. januar 2024 2 hours ago, CrazyCatLady2500 said: - Folk som låner doen uten å si fra, så jeg ikke får mulighet til å si hvilket håndkle de skal ta/finne rent håndkle til dem. Ah, jeg har alltid lurt på hvorfor noen føler for å annonsere at de går på toalettet. Så det er faktisk noen som forventer at det gjøres? Jeg bruker forøvrig ikke håndkle, man blir jo tørr i løpet av sekunder. Men hvis man har gjestehåndkle så henger man det vel sånn at det er ganske opplagt hvilket man skal bruke? Regner ikke med at det henger et håndkle fremme som vertskapet har brukt i dusjen, liksom... Anonymkode: 90866...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #142 Del Skrevet 15. januar 2024 Åpner kjøleskapet. Anonymkode: fdc97...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #143 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Lar do-lokket stå åpent så de spyler batteriene sine utover hele badet. Anonymkode: eb85d...09d Men hvordan vet du det? Jeg lukker lokket når jeg skyller ned. Så åpner jeg det selvsagt igjen så nestemann skal slippe å ta i dolokket før de tar på feks knappen på buksen ol. Da er det klart til nestemann. Anonymkode: 4e6cc...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #144 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ah, jeg har alltid lurt på hvorfor noen føler for å annonsere at de går på toalettet. Så det er faktisk noen som forventer at det gjøres? Jeg bruker forøvrig ikke håndkle, man blir jo tørr i løpet av sekunder. Men hvis man har gjestehåndkle så henger man det vel sånn at det er ganske opplagt hvilket man skal bruke? Regner ikke med at det henger et håndkle fremme som vertskapet har brukt i dusjen, liksom... Anonymkode: 90866...353 Det tror jeg ikke er vanlig å forvente nei. Tenk så ubehagelig å måtte spørre om å få gå på do, for deretter at verten blir med inn på do og peker ut håndkleet du skal tørke hendene på. Tror ikke jeg hadde kommet på besøk dit flere ganger. Anonymkode: 23e6d...ee2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #145 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hvordan vet du det? Jeg lukker lokket når jeg skyller ned. Så åpner jeg det selvsagt igjen så nestemann skal slippe å ta i dolokket før de tar på feks knappen på buksen ol. Da er det klart til nestemann. Anonymkode: 4e6cc...957 Det er det rareste jeg har hørt 😂 tar du det ned, og opp igjen?! hjemme har vi en do som henger seg opp når man trekker ned. Knappen er sånn med stor og liten dråpe, og trykker du ned på den lille dråpen hender det at knappen låser seg i posisjonen. Det er doen på badet i andre etasje, ved soverommet vårt, så til vanlig er det ikke noe problem siden vi har gjestedo nede. Men til overnattingsgjester sier vi alltid i fra: pass på når du trekker ned, at den ikke henger seg opp i knappen, for da sildrer den helt til man knepper den ut igjen. Mamma legger seg alltid senere enn oss og hun klarer ALDRI å passe på, s hver natt våkner jeg og hører den sildrelyden. Da tømmes sisternen samtidig som den tar inn nytt vann, så hele doen blir iiiskald av det rennende vannet. Vannforbruket er jo også skyhøyt… Skjønner ikke at det skal være så vanskelig jeg, hun får beskjed hver gang hun er her… Jeg liker heller ikke åpne dolokk. En ting er at det er uhygienisk når man trekker ned, men jeg syns heller ikke noe om å se neddi doskålen… For meg er doen åpen kun når man skal sitte der. Som døren på søppelskapet… Anonymkode: 5a12b...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #146 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er det rareste jeg har hørt 😂 tar du det ned, og opp igjen?! hjemme har vi en do som henger seg opp når man trekker ned. Knappen er sånn med stor og liten dråpe, og trykker du ned på den lille dråpen hender det at knappen låser seg i posisjonen. Det er doen på badet i andre etasje, ved soverommet vårt, så til vanlig er det ikke noe problem siden vi har gjestedo nede. Men til overnattingsgjester sier vi alltid i fra: pass på når du trekker ned, at den ikke henger seg opp i knappen, for da sildrer den helt til man knepper den ut igjen. Mamma legger seg alltid senere enn oss og hun klarer ALDRI å passe på, s hver natt våkner jeg og hører den sildrelyden. Da tømmes sisternen samtidig som den tar inn nytt vann, så hele doen blir iiiskald av det rennende vannet. Vannforbruket er jo også skyhøyt… Skjønner ikke at det skal være så vanskelig jeg, hun får beskjed hver gang hun er her… Jeg liker heller ikke åpne dolokk. En ting er at det er uhygienisk når man trekker ned, men jeg syns heller ikke noe om å se neddi doskålen… For meg er doen åpen kun når man skal sitte der. Som døren på søppelskapet… Anonymkode: 5a12b...fb8 Helt enig! I tilegg er jeg ganske klumsete og vil ikke risikere å miste noe nedi doen! 😅 (har kaaanskje skjedd et par ganger 😇🤢) Anonymkode: 4d933...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #147 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt enig! I tilegg er jeg ganske klumsete og vil ikke risikere å miste noe nedi doen! 😅 (har kaaanskje skjedd et par ganger 😇🤢) Anonymkode: 4d933...c3e Enig! Har også barn som syns det er gøy å kaste ting i do. Rip neglelakker….. Er lokket lukket - så er ikke fristelsen der på samme måte. Det er sånn en toåring tenker! 😂 Anonymkode: 5a12b...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aninumus Skrevet 16. januar 2024 #148 Del Skrevet 16. januar 2024 - Kommer inn uten å ringe på... sykt irriterende. - Forsyner seg fra kjøleskap osv uten å spørre først. Men er heldigvis bare bror min som gjør det, så blir revenge når han får et eget sted . Ellers tror jeg ikke det er så mye mer 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #149 Del Skrevet 16. januar 2024 CrazyCatLady2500 skrev (19 timer siden): - Foll som ikke vasker hendene etter å ha vært på do. - Folk som lukter svette - Folk som låner doen uten å si fra, så jeg ikke får mulighet til å si hvilket håndkle de skal ta/finne rent håndkle til dem. Løses enkelt ved å ha en knagg som merkes "gjester". Ikke alle som har lyst å annonsere et toalettbesøk. Anonymkode: f6635...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #150 Del Skrevet 16. januar 2024 Misliker at gjester går barbeint hos meg. Synes det er ekkelt og upassende. Vasker alltid gulvene etterpå Anonymkode: 5767f...35b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #151 Del Skrevet 16. januar 2024 Folk som aldri kommer til avtalt tid! inviterer jeg til middag kl17 på en hverdag er som regel middagen klar til å serveres da siden vi har barn som er sultne… I helgen ringte noen å spurte om vi var hjemme, for de ville komme å besøke oss om en times tid. Etter 3 timer måtte jeg ringe å spørre om de hadde ombestemt seg, for jeg måtte reise for å hente sønnen min som var på besøk hos en venn. barn som ikke har bordskikk som får sitte å fortelle høylytt hva som er ekkelt eller hva de HATER. Mine barn er opplært til at man trenger ikke å like alt, men at noen har brukt tid på å lage maten. Da kan man være høflig og heller legge det man ikke vil spise på kanten av fatet uten å fortelle høyt hva man ikke liker😅 så er det fint om de smaker, men vi presser de aldri til å spise noe Anonymkode: 991cc...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #152 Del Skrevet 16. januar 2024 Er ganske så uhøytidelig og laid back hos meg. Men det som virkelig irriterer meg er når foreldre ignorerer barnas dårlige oppførsel. Som hopping i sofaen, springer inne, utestemme og gjerne begynner å ta seg inn på private rom og snoke i skuffer og skap. Eller spør åpenbart private/pinlige spørsmål. Da bør foreldre være oppegående nok til å gripe inn. Når det er sagt, så gir jeg beskjed selv selv. Jeg godtar ikke slikt hos meg, men forventer faktisk at foreldre korrigerer barna, slik at de lærer å oppføre seg blant folk. Anonymkode: 72124...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #153 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ah, jeg har alltid lurt på hvorfor noen føler for å annonsere at de går på toalettet. Så det er faktisk noen som forventer at det gjøres? Jeg bruker forøvrig ikke håndkle, man blir jo tørr i løpet av sekunder. Men hvis man har gjestehåndkle så henger man det vel sånn at det er ganske opplagt hvilket man skal bruke? Regner ikke med at det henger et håndkle fremme som vertskapet har brukt i dusjen, liksom... Anonymkode: 90866...353 Vi har egne håndklær for ansikt og etter dusj, og disse henger på et eget stativ ved dusjen. Ellers har vi en håndduk vi bruker som henger ved vasken som både vi og gjester bruker. Tok likevel svigerfar i å tørke seg på min håndduk som jeg bruker til mitt ansikt, selv om det henger en egen ved vasken.. så nei.. for alle er det tydeligvis ikke opplagt hvilken håndduk man skal bruke. Skal sies at svigerfar ikke er såååå nøye med hygienen, but still! Og det står ikke på synligheten av håndduken ved vasken! Anonymkode: 719de...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #154 Del Skrevet 16. januar 2024 Folk som tar seg for til rette, som feks går i skapene eller rører og løfter på ting, feks et bilde på veggen,en pyntegjenstand eller annet privat. folk som går inn i rom jeg ikke har «åpent» for besøket, type inn på soverom uten at jeg har fått spørsmålet om det er greit. Har ingenting å skjule, bare syns soverom og private bad skal være privat. folk som ikke reiser hjem, selv om de merker på folk at besøkelsestiden forlengst er over. Må man si ifra at de må dra, da har det gått laaaaangt. har jeg middagsgjester pleier mannen å underholde gjestene mens jeg gjør siste biten på kjøkkenet, og da irriterer det meg grønt at folk kommer inn og blander seg. Trenger du hjelp? Neida, det går bra, bare Kos deg med de andre så kommer jeg med maten snart. Og så fortsetter de bare å rote i skuffer eller henger over meg mens jeg gjør siste rest. Anonymkode: 752a2...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå