Rosa Dartle Skrevet 13. januar 2024 #121 Del Skrevet 13. januar 2024 Sjelden jeg irriterer meg. Det eneste tror jeg må være når folk typisk skal stikke innom en liten tur og blir hele dagen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #122 Del Skrevet 14. januar 2024 At de i det hele tatt kommer... *hater besøk* Anonymkode: 296b1...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. januar 2024 #123 Del Skrevet 14. januar 2024 Det er noen som kommer uten at vi har avtalt det på forhånd. Det liker jeg ikke, for jeg har ikke alltid tid til det. Heller ikke har jeg noe å servere til kaffen, når jeg ikke vet det kommer noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #124 Del Skrevet 14. januar 2024 Elsker gjester. Irriterer meg ikke over noe. Mulig gjestene irriterer seg over at jeg ikke serverer noe godt til kaffen. Anonymkode: 41860...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 14. januar 2024 #125 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hårsår? Så når loen står foran barnet ditt, peker og ler og sier: ha ha han er så liten så synes du man er hårsår?? Anonymkode: bf6a8...1ea Leste du hva jeg skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #126 Del Skrevet 14. januar 2024 Det med bleieskift i sofa har jeg også opplevd🤮 Hva ER det med folk? Kan også signere på det med å drasse med bikkja si. Tar ikke et nei for et nei heller.. Vi har allergi og vil ikke ha hundehår i hele huset. Sånne folk har gjerne null kustus på bikkja også, så den har gjerne løpt gjennom hele huset og oppi alle sofaer før du får sukk for deg. Anonymkode: cff01...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #127 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg er ganske rund i kantene, så det er ikke så mye som irriterer meg. Men: De som setter kopper/glass/annen oppvask oppi kjøkkenkummen istedenfor inn i oppvaskmaskinen. Hvis du vil hjelpe til med å rydde etter deg, så rydd! Oppvaskmaskinen er rett ved siden av kummen. Det skaper bare kaos å legge ting i kummen slik at den er overfylt når jeg trenger den til noe. 👿 Anonymkode: f62ee...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #128 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det med bleieskift i sofa har jeg også opplevd🤮 Hva ER det med folk? Kan også signere på det med å drasse med bikkja si. Tar ikke et nei for et nei heller.. Vi har allergi og vil ikke ha hundehår i hele huset. Sånne folk har gjerne null kustus på bikkja også, så den har gjerne løpt gjennom hele huset og oppi alle sofaer før du får sukk for deg. Anonymkode: cff01...cf1 Det har jeg opplevd! Også ta med et barn som driver og avvenner bleien. Plutselig var det en diger kabel på kjøkkengulvet mitt og barnet hadde tråkket på det så det ble drit overalt. Foreldrene bare lo det bort og sa at sånt er barn. Jeg hater også gjester som kommer inn med sko. Anonymkode: b78f5...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #129 Del Skrevet 14. januar 2024 Liker ikke det med jakke på. Min eks hadde alltid det følte han skulle gå hele tiden. Og ja jeg tok det opp Anonymkode: b10d2...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 14. januar 2024 #130 Del Skrevet 14. januar 2024 Aldri opplevd dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #131 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 23.22): Her er mine og som jeg har opplevd som jeg hater.. 1. setter seg i sofaen barbeint og har føttene sine på putene mine… 2. familie/venn som skal bytte barn/baby bleie i sofaen min.. herregud det er det doen er får! Bryr meg ikke om de har noe under.. jeg trenger ikke å se og lukte det.. 3. når jeg har fest og venninner skal snoke i skapene.. og prøve parfymene mine 4. Forsyner seg av mat skapene mine og kjøleskapet mitt uten og spør 5. gjester som drar med seg ekstra folk til meg uten og høre. 6. sitter inne med ytterjakka eller lue.. 7. folk som forventer å bli servert mat når jeg ikke har invitert til middag 8. folk som vil ha «house tour» ikke alltid de andre rommene ser ryddige ut.. 9. gjester som aldri reiser hjem, uff hater når jeg føler at jeg må hive de ut. 10. gjester som føler seg ALT for hjemme, inkludert veldig gode venner og familie. Som snoker i ting og forsyner seg av kjøleskapet og går inn på rommet mitt får å finne genser eller noe sånt vis er litt kaldt.. derfor jeg har tepper og pledd.. og ovn.. 11. må fise.. gå på do.. 12. når familiemedlem lar ungene herje fritt uten å sette grenser så jeg må gjøre det. 13. gjester som vil drasse med seg bikkja si, jeg liker ikke hunder og de er ikke velkommne her så hold dem hjemme! kunne komme med fler men orker ikke ellers er fleste gjester veldig greie Anonymkode: 9e32f...cb1 Aldri opplevd noen av punktene, rareste jeg har hørt Anonymkode: 27072...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #132 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ganske rund i kantene, så det er ikke så mye som irriterer meg. Men: De som setter kopper/glass/annen oppvask oppi kjøkkenkummen istedenfor inn i oppvaskmaskinen. Hvis du vil hjelpe til med å rydde etter deg, så rydd! Oppvaskmaskinen er rett ved siden av kummen. Det skaper bare kaos å legge ting i kummen slik at den er overfylt når jeg trenger den til noe. 👿 Anonymkode: f62ee...cb4 Hadde hatet at andre plasserte ting i oppvaskmaskinen. Setter pris på de som bare bærer det til kjøkkene slik at jeg bare kan skylle og sette inn Anonymkode: 27072...2f5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #133 Del Skrevet 14. januar 2024 At de har med seg hund... At de tar beina på bordet At de ikke rydder etter seg At de lar badedøren stå åpen Anonymkode: 33daa...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #134 Del Skrevet 14. januar 2024 - når de ønsker å se ett eller annet på TV, fordi de er såpass gjerrigknark at de sjeldent gidder å betale for noen TV-kanaler hjemme hos seg selv. - hvis de får kake eller noe til kaffen. Men de aldri spiser over asjetten. sånn at det blir smuler overalt - men ikke særlig mye smuler på selve asjetten. Anonymkode: a451d...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #135 Del Skrevet 14. januar 2024 Lar do-lokket stå åpent så de spyler batteriene sine utover hele badet. Anonymkode: eb85d...09d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #136 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 23.22): Her er mine og som jeg har opplevd som jeg hater.. 1. setter seg i sofaen barbeint og har føttene sine på putene mine… 2. familie/venn som skal bytte barn/baby bleie i sofaen min.. herregud det er det doen er får! Bryr meg ikke om de har noe under.. jeg trenger ikke å se og lukte det.. 3. når jeg har fest og venninner skal snoke i skapene.. og prøve parfymene mine 4. Forsyner seg av mat skapene mine og kjøleskapet mitt uten og spør 5. gjester som drar med seg ekstra folk til meg uten og høre. 6. sitter inne med ytterjakka eller lue.. 7. folk som forventer å bli servert mat når jeg ikke har invitert til middag 8. folk som vil ha «house tour» ikke alltid de andre rommene ser ryddige ut.. 9. gjester som aldri reiser hjem, uff hater når jeg føler at jeg må hive de ut. 10. gjester som føler seg ALT for hjemme, inkludert veldig gode venner og familie. Som snoker i ting og forsyner seg av kjøleskapet og går inn på rommet mitt får å finne genser eller noe sånt vis er litt kaldt.. derfor jeg har tepper og pledd.. og ovn.. 11. må fise.. gå på do.. 12. når familiemedlem lar ungene herje fritt uten å sette grenser så jeg må gjøre det. 13. gjester som vil drasse med seg bikkja si, jeg liker ikke hunder og de er ikke velkommne her så hold dem hjemme! kunne komme med fler men orker ikke ellers er fleste gjester veldig greie Anonymkode: 9e32f...cb1 Jeg misliker ikke noe? Har ikke opplevd denne typen besøk... Anonymkode: c785d...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #137 Del Skrevet 15. januar 2024 Snoking i alle mulige skap og rom. Nå er jeg en person som verner om privatlivet mitt, og kunne ikke finne på å gå rundt og snoke i andres hjem heller. Barn som går i skap/fryser og forsyner seg uten å spørre først. Ble litt . Synes ikke at barn skal gå sultne heller, men jeg er vant til at man spør pent om å få mat når man ikke er hjemme, ikke bare går og grafser etter is eller snacks. Anonymkode: 27adb...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. januar 2024 #138 Del Skrevet 15. januar 2024 - Foll som ikke vasker hendene etter å ha vært på do. - Folk som lukter svette - Folk som låner doen uten å si fra, så jeg ikke får mulighet til å si hvilket håndkle de skal ta/finne rent håndkle til dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #139 Del Skrevet 15. januar 2024 De som aldri går igjen. Og når det da blir sent så går de å legger seg på gjesterommet uten å spørre 😳 (samboer har noen merkelige venner, greit nok som ungvoksne, men ikke når man er i 30 årene og har barn liksom.) De som låner dusjen uten å spørre! Greit nok at de låner dusjen, men spør i det minste først, så jeg kan hente et håndklede til deg😳 så slipper du å tørke deg med det bitte lille "skitne" som vi tørker hendene våres på. 😂 Utolig hvordan noen gjester bare plutselig forsvinner😅 (mener da ikke overnattings gjester men bare vanlig dagsbesøk som pluteslig forsvinner, og man hører dusjen renne🤦🏼♀️) De som går inni skapene og finner seg mat/drikke. Hvis det er greit så sier jeg i fra. (da er det INVITERTE overnattingsgjester som kan gjøre det så mye de vil.) Anonymkode: 4d933...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #140 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg har heldigvis bare venner og familie som har normal folkeskikk, god hygiene og de er hyggelige, så jeg går ikke rundt og irriterer meg over besøket mitt. Det eneste jeg virkelig ikke kan fordra, er besøk som bare sitter med nesa ned i telefonen. Min samboer og hele hans familie er fæle på det, det er visst alltids en eller annen fotballkamp, hockeykamp, skirenn, sjakkturnering eller noe annet de bare MÅ få med seg. Samboer havnet i diskusjon med min stefar og mor pga dette; de var luta lei av telefonen hans. Det er det verste jeg vet. Anonymkode: a6ee6...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå