AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #101 Del Skrevet 1. mars 2023 1. Folk som ikke legger ned dolokket 2. Folk som er notorisk forsinket når vi har bedt dem på middag 3. Folk som går inn med stiletthæler og utesko 4. Folk som absolutt skal stå ute på verandaen og røyke mens de er på besøk, og ikke fjerner sneipene sine etterpå. Liker det når besøket føler seg som hjemme ellers, og henter seg noe å drikke eller spise. Gjør meg ikke noe når folk er barbeinte, har aldri tenkt over det engang. Anonymkode: fa71a...29b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 1. mars 2023 #102 Del Skrevet 1. mars 2023 Folk som går barføtt og føta oppi sofaen 😖 Også når dei går inn med sko eller går i sokkelesten ute på sommaren og vil inn. Naboane mine(familie + venar av dei) gjer stadig dette, i alle fall i eigen heim. Her har eg faktisk sagt dei får reise heim og bytte sokkar og ta på sko! Har heldigvis baby å skulde på 😂 Uanmeldt besøk som blir lenge. Spesielt når dei ikkje har med noko etande. Vi har aldri noko å tilby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #103 Del Skrevet 1. mars 2023 On 2/27/2023 at 1:03 AM, AnonymBruker said: Herregud, folk må da få gå på do hos deg..? Det mest naturlige i verden.. og utrolig usunt å holde igjen. Anonymkode: 3b724...0b0 Hva med å drite FØR man går på besøk? Anonymkode: c97b0...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #104 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å drite FØR man går på besøk? Anonymkode: c97b0...5ad Jeg mener jeg nekter ikke.gjester å drite i mitt hus men skal ikke lyve at jeg ikke hater når dem gjør det😅 da mener jeg når de har bombandert hele doen og lukter helt jævlig og du kan se at det er rester av bæsj i doen 🤢 Anonymkode: 9e32f...cb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #105 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du har noen gode poeng. Er det virkelig vanlig å være såpass sær at man misliker at gjester låner toalettet/ikke legger ned dolokket/drar med litt sand inn i gangen osv? Det er jo levende mennesker det er snakk om her. Man mister jo lysten på å besøke folk når man leser alt som skrives her. Egentlig en trist tråd. Anonymkode: 23e6d...ee2 Jeg har ikke møtt noen i den virkelige verden som er så sær. Men på KG legger folk på og fantaserer og dikter opp de særeste meninger Anonymkode: f6635...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #106 Del Skrevet 1. mars 2023 De som absolutt MÅ kommentere størrelsen på ungene, og det gjerne foran dem! Altså,det gjelder stort sett alle damer på 50+ som har vært innom her. Fysj! Anonymkode: 6b09f...e90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #107 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å drite FØR man går på besøk? Anonymkode: c97b0...5ad Er ikke alltid slik går an på kommando. Jeg hadde en periode da jeg var ung da jeg helst ikke gikk på do når jeg var utenfor hjemmet mitt men det førte til mye vond mage og andre greier. Så nå går jeg når jeg må uansett hvor jeg er. Anonymkode: f6635...3cc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #108 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å drite FØR man går på besøk? Anonymkode: c97b0...5ad Du vet ikke hvordan en normal kropp fungerer? Anonymkode: 23e6d...ee2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #109 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med å drite FØR man går på besøk? Anonymkode: c97b0...5ad Dette gir jo ingen mening - man driter ikke på kommando, man driter når kroppen gir beskjed om at nå er det på tide å drite Anonymkode: a4c44...eab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #110 Del Skrevet 1. mars 2023 Hva slags folk er det du omgås, ts? Anonymkode: 00ffb...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #111 Del Skrevet 1. mars 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet ikke hvordan en normal kropp fungerer? Anonymkode: 23e6d...ee2 Selvsagt. En normal kropp driter jo ukontrollert. Anonymkode: c97b0...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #112 Del Skrevet 1. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dette gir jo ingen mening - man driter ikke på kommando, man driter når kroppen gir beskjed om at nå er det på tide å drite Anonymkode: a4c44...eab Hunder driter når kroppen gir beskjed. Mennesker bør lære seg å planlegge eller å vente til de kommer hjem. Anonymkode: c97b0...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #113 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.2.2023 den 20.48): Du har noen gode poeng. Er det virkelig vanlig å være såpass sær at man misliker at gjester låner toalettet/ikke legger ned dolokket/drar med litt sand inn i gangen osv? Det er jo levende mennesker det er snakk om her. Man mister jo lysten på å besøke folk når man leser alt som skrives her. Egentlig en trist tråd. Anonymkode: 23e6d...ee2 Det var meg som nevnte sand inn i gangen. Det er ikke snakk om litt normal mengde sand, det er snakk om folk som enten ikke vet funksjonen til dørmatte eller tror at det er nok å bare tråkke på den. Jeg måtte strø sand på trappa mi i vinter for at det ikke skulle være en dødsfelle, og han ene jeg hadde på besøk brukte ikke dørmatta og dro med seg masse sand hver gang han var innom. Alle andre klarte å bruke dørmatta og dro bare med seg litt sand inn. Anonymkode: f61f0...d49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #114 Del Skrevet 2. mars 2023 On 2/27/2023 at 12:58 AM, AnonymBruker said: Hadde noen gjort beskrivelse nr.2 hadde jeg pælma dem på hue og ræva ut. Hadde også rensa sofaen på deres regning. Hva jeg hater: 1. Gjester som glemmer å late igjen dolokket etter å ha gått på do. Det er fryktelig uhygenisk. 2. Egentlig generelt gjester som går på do hjemme hos meg. Sier selvfølgelig ingenting her, men synes egentlig folk kan vente med å pisse og drite til de kom hjem. 3. Folk som inviterer seg selv til meg, men kun er på mobilen når de er her. Jeg er så frekk at da spør jeg faktisk hvorfor de egentlig kom. Da tar de fleste hintet. Anonymkode: ca0b8...b84 Skjønner jeg må for ofte på do til at du vil ha meg på besøk Anonymkode: ac6e0...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #115 Del Skrevet 2. mars 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Hva med å drite FØR man går på besøk? Anonymkode: c97b0...5ad Har aldri skjønt de som styrer sånt. Misunner dere. Anonymkode: ac6e0...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #116 Del Skrevet 2. mars 2023 Nå er jeg glad jeg sjelden besøker noen eller har besøk. Anonymkode: aa06c...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #117 Del Skrevet 13. januar 2024 For å ta et lite samendrag fra siste mnd: 1. Hater når folk river katten min i nakke skinnet eller tvangskoser katten når den tydelig gir beskjed at det ikke er greit. For så å kjefte på meg for at jeg har en agressiv katt når den klorer til for å komme løs. 2. Bruker badet i 2 etasje, da vi har gjeste bad i 1 etajse. Og i tilegg grave i skapene våre. (en gjest kom plutselig med frisørsaksen våres som ligger innerst i skapet i andre etasje) 3. Kommer på uanmeldt besøk, og blir kjempe sure for at jeg tilbringte den første timen innestengt på sove rommet. (babyen hadde store magesmerter og hylskreik i 1 time. Mannen var med gjestene.) 4. Klager over hvordan jeg lager middag på ting som ikke bestyr noe og at jeg lager aaaalt for store mengder. 5. Blir sure og prøver å presse meg til å la de holde baby når den gråter. Eller nekter å la meg få babyen når den skal ha mat. Eller kommer med bedrevitende totalt feile råd om hva baby trenger (dette er personer som så å si aldri har vært i nærhetern av en baby før.) og sier i mot meg når jeg forteller hva den trenger. 6. Går rett inn i huset uten å banke på. Anonymkode: 4d933...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 13. januar 2024 #118 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 19.56): De som absolutt MÅ kommentere størrelsen på ungene, og det gjerne foran dem! Altså,det gjelder stort sett alle damer på 50+ som har vært innom her. Fysj! Anonymkode: 6b09f...e90 Er klar over at det er et gammelt innlegg jeg svarer på, men "kommenterer størrelsen på ungene"? Hva i alle dager? Er det snakk om enorme eller bitte små unger, eller er den jeg siterer, så hårsår at hun reagerer på den tradisjonelle "nei, så stor du har blitt"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #119 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 17.46): 1. Middagsgjester som hiver i seg maten vi har brukt timesvis på å lage, og ikke klarer å sitte på kjøkkenstoler - men må slenge seg på sofaen etter 20 minutter. 2. Par som nesten alltid begynner å krangle etter et par glass vin. 3. Gjester som ikke kan forholde seg til klokkeslett (feks invitert til brunsj på 17. mai) og kommer 2 timer før eller 3 timer etter de er invitert - fordi det passet best for dem. Så man må være vertinne hele dagen. Anonymkode: 64a0c...7f4 Nr 1 bar bare rar! Glad jeg har venner som inviterer og tålererer at jeg har en kropp som ikke kan sitte lenge på stol Anonymkode: bf6a8...1ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #120 Del Skrevet 13. januar 2024 ti10 skrev (9 minutter siden): Er klar over at det er et gammelt innlegg jeg svarer på, men "kommenterer størrelsen på ungene"? Hva i alle dager? Er det snakk om enorme eller bitte små unger, eller er den jeg siterer, så hårsår at hun reagerer på den tradisjonelle "nei, så stor du har blitt"? Hårsår? Så når loen står foran barnet ditt, peker og ler og sier: ha ha han er så liten så synes du man er hårsår?? Anonymkode: bf6a8...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå