MissB_ Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Hei, Jeg har lest en del om Letrozol her inne og det er fint å lese at mange har god erfaring! Jeg er 36 (blir snart 37) og har akkurat startet på Letrozol etter jul. Det tok litt tid før jeg fikk startet pga SA før jul. Jeg har PCOS. Eller alltid fått høre det, men pga kosthold og trening så ser det noe bedre ut nå. Håper at Letrozol funker for meg 🤞🏻Jeg er på dag 22 i syklus og har hatt mye sex fra dag 10. Tør nesten ikke tenke på det, men håper å bli gravid. Gyn jeg var hos anbefalte meg å ta Letrozol annenhver syklus. Andre som har erfaring der? Ser også at flere har bedre effekt av dobbel dose (5mg). Har tenkt at om det ikke går nå, så vil jeg prøve dobbel dose neste gang. Men ikke ta en «syklus pause».. + går til Frøyaklinikken. Ble tipset om å starte med Cyclogest (progesteron) nå. Har Cyclogest fra før jul da jeg ble gravid så trengte ikke få fra gyn. Noen som har erfaring med det? Ble mye dette, men vanskelig å ikke skrive så mye Hadde vært hyggelig å høre fra noen andre her. Hilsen MissB 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå