AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Har du noen eksempler? Husker jeg så noe barne tv en gang som sikkert var fra 70 tallet, der en en mor og liten datter er på kafe’ Jenta fikk pølse og Cola, ikke veldig alvorlig, men skal vedde på at det hadde blitt diskusjoner om usunt kosthold hvis noe sånt hadde blitt sendt idag. Husker jeg også så barne tv på 80 tallet der noen barn løp nakne ute i en vannspreder. Hadde vel heller ikke vært innafor å sende idag. Mye annet også. Husker ikke navn på programmene. Anonymkode: c81a3...ed2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Husker noen debattprogram på slutten av 60-begynnelsen av 70 tallet der alle satt og røyka i studio. Det hadde ikke gått i dag😛 Anonymkode: 14a9f...af4 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Og Hans Bauge ville nok ikke fått lov å komme på tv gjennom Nrk i dag, selv om Sophie Elise (av alle ting..) får. Anonymkode: cd5da...c7a 2
Knottogtott Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 Alt fra The tribe (gikk på tv tidlig på 00-tallet og var rettet mot barn/ungdom). Var selv rundt 10 da den ble sent og har sett litt på det i ettertid. De som spilte i serien var veldig unge (fra ca 8 år og oppover) Det var både s•x, tenåringsgraviditet, alkohol og mye død i serien. Hun ene var 14 år og hadde s•x i den serien. Men bortsett fra dette så er det en veldig bra serie. 1
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Anonymkode: 30376...05b Elsker den filmen ☺️
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 I dette krenkesamfunnet så er det rart at noe overhodet kan vises på TV! Garantert noe som finner et eller annet galt med ethvert program nå til dags. Men spesielt barne-tv er jo bl.a Pippi Langstrømpe og Emil i Lønneberget. Serier vi alle har så fine minner til! Men i dag er det vel ikke helt innafor å se noe som omhandler barn som lever uten foresatte og foreldre som løpet etter barn og banner Anonymkode: 691e8...ae2 4
jordbær86 Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 Voksne som røyket på barneprogrammer. 1
every woman Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Tregheten i TV-sendinger før. Det hadde aldri gått i dag. Mange programmer i Nrk-arkivet går i sneglefart. Jeg så noe så typisk som Norge Rundt fra 70- eller tidlig 80-tall for en stund siden. Tenkte at det skulle bli artig å se denne klassikeren fra tidlige år. Å......du......store...gjesp...min. Det gikk ikke unna med lynets hastighet, for å si det sånn. Nå er det jo vill fart, bildet hopper fra det ene til det andre og det er action hele tiden. Og de snakker mye fortere. Vi har blitt så vant til det at de gamle sendingene blir gørrkjedelige. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå