Gå til innhold

Utflod og uteblitt mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg irriterer meg grønn over at jeg enda ikke har fått mensen etter p-pille slutt. Jeg føler meg ganske tørr i/rundt skjeden men har litt utflod.. Har gått på p piller i 11-12år og sluttet for noen måneder siden. Har innimellom magesmerter som tilsier enten eggløsning eller mensen, men ikke skikkelig blødning. Har hatt noe små blødninger i forrige måned om jeg ikke husker feil, eller tidligere denne måneden.

Jeg stresser veldig med dette, sånn innvendig. Men det er ikke noe annet ‘galt’ med meg sånn symptom messig. Er det bare kroppen min som trenger en god del tid på å omstille seg?

Jeg er også litt overvektig og prøver å gå ned i vekt men jeg lykkes ikke så mye på det. Kan det ha noe å si for om jeg får mensen? 

Skal også få legetime snart og ta en del blodprøver for å sjekke hormoner osv.

Men dere som sluttet på p piller etter 10år+, hvor lang tid gikk det før dere fikk mensen? 

Anonymkode: 75972...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk på p-piller i ca 15 år. Sluttet når vi skulle prøve å få barn. Første mnd hadde jeg totalt 3 uker med blødning (først blødningen man får på pillefri uke. Så en uke opphold før ny uke med blødning. Opphold i 3 dager og ny uke med blødning, da var jeg lei). Så fikk jeg stabil mens etter dette. 

Anonymkode: f9d95...c02

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gikk på p-piller i ca 15 år. Sluttet når vi skulle prøve å få barn. Første mnd hadde jeg totalt 3 uker med blødning (først blødningen man får på pillefri uke. Så en uke opphold før ny uke med blødning. Opphold i 3 dager og ny uke med blødning, da var jeg lei). Så fikk jeg stabil mens etter dette. 

Anonymkode: f9d95...c02

Ååå heldig 🙈 Har ikke hatt på 5-6mnd nå og stresser litt over dette, men hørt at noen har gått så lenge uten og vel så det 🙈 Aldri pleid å egt ville ha mensen, men nå kjenner jeg at den fint kan komme tilbake igjen 🥴

Anonymkode: 75972...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...