AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Hei, Noen som kan komme med et godt jeans -tips til meg- dame 45? Ser helt normal ut, ca 170 høy og 65 kg- altså midt på treet. Skulle gjerne hatt e kul jeans, men ikke wide leg, jeg føler meg som en bums med det.. Kom gjerne med tips til både type jeans og sko 😍 Synes dette er vanskelig. Har sett på denne jeansen, men usikker på hvilke utesko jeg kan ha til denne buksa.. Håper på klesinspirasjon av dere flinke damer 😍 Anonymkode: b6bff...dc1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Hvite sneakers som på bildet er fint Anonymkode: 4b615...a38
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Følger denne. Hvilken jeans er dette forresten? Anonymkode: ecdad...a45
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Følger denne. Hvilken jeans er dette forresten? Anonymkode: ecdad...a45 Jeg lurer på om det var en Lee bukse. Men tips til utesko? Har ankelboots, men det ser ikke ut til denne jeansen. Synes bare det ser fint ut med hvite sneakers, men orker ikke å gå å fryse ute når det fremdeles er snø her... Ts Anonymkode: b6bff...dc1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lurer på om det var en Lee bukse. Men tips til utesko? Har ankelboots, men det ser ikke ut til denne jeansen. Synes bare det ser fint ut med hvite sneakers, men orker ikke å gå å fryse ute når det fremdeles er snø her... Ts Anonymkode: b6bff...dc1 Ankelboots er da fint til jeans? Anonymkode: 4b615...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå