AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Jeg er en kvinne på 32, og alltid ansett meg som hetero. Har vært gift og har et barn med en mann, og hatt flere kjærester før ham. Jeg vet at mange har lurt på om jeg er lesbisk/bifil, fordi jeg har en litt maskulin framtoning. Jeg er også i et miljø hvor det er stor aksept for ulike kjønnsuttrykk, legninger osv. Av og til skulle jeg nesten ønske jeg likte jenter. Det nærmeste jeg kommer er at jeg har blitt veldig sjarmert av noen lesbiske jenter. Syns de er søte og blir liksom litt opptatt av at de skal like meg. I går var jeg på fest og snakka en del med en jente som var bifil. Jeg ble ganske full, og følte en tiltrekning mot henne. Hadde lyst til å kysse henne, og til og med ligge med henne. Det har jeg aldri opplevd før! Har aldri hatt lyst til å ha sex med jenter før, men har alltid følt at jeg har en tiltrekning mot jenter innerst inne. Når det gjelder forelskelse så vet jeg ikke helt om jeg vet hva det er. Har som sagt vært gift og hatt flere kjærester jeg har vært veldig glad i. Men vet ikke om jeg har vært ekte forelska egentlig? Mine kjærlighetsfølelser er i hvertfall veldig flyktige, og når jeg har opplevd "forelskelse" før, så har det vært en følelse jeg har kunnet styre på en måte. Vet ikke hva jeg vil med dette? Men er det noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 6bb8b...397
Frk Midnattsol Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Jeg lurer på om det egentlig er så himla viktig å få avklart legning... For meg er det ikke det... Synes det var utrolig deilig den dagen jeg bestemte meg for at jeg rett og slett ikke hadde behov for å putte meg selv inn i en kategori. Jeg kan være både feminin og maskulin, og alt midt imellom, uten å kategorisere meg selv. Jeg kan bli tiltrukket av både gutter og jenter uten å måtte bruke tid på å definere legning, jeg kan ha lyst på både menn og kvinner uten å måtte sette meg selv i en bås. Jeg sliter med å skjønne hensikten med denne kategoriseringen..... Ja, det er viktig å vite mange ting her i livet, men legning og tiltrekning er ikke en av disse..... Se på det som noe flytende, er nå midt råd 🙂 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Frk Midnattsol skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på om det egentlig er så himla viktig å få avklart legning... For meg er det ikke det... Synes det var utrolig deilig den dagen jeg bestemte meg for at jeg rett og slett ikke hadde behov for å putte meg selv inn i en kategori. Jeg kan være både feminin og maskulin, og alt midt imellom, uten å kategorisere meg selv. Jeg kan bli tiltrukket av både gutter og jenter uten å måtte bruke tid på å definere legning, jeg kan ha lyst på både menn og kvinner uten å måtte sette meg selv i en bås. Jeg sliter med å skjønne hensikten med denne kategoriseringen..... Ja, det er viktig å vite mange ting her i livet, men legning og tiltrekning er ikke en av disse..... Se på det som noe flytende, er nå midt råd 🙂 👏❣️ Helt riktig (etter min erfaring). Seksualitet kan være veldig flytende. Man møter ulike personer av begge kjønn som man føler en viss tiltrekning til på ulike måter. Det er bare å nyte og ikke overtenke er også mitt råd. Anonymkode: fd200...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Jeg var i mange år usikker selv. Fikk ofte høre at jeg var mer maskulin enn feminin. Hadde bare datet gutter og vært kjæreste med gutter, men følte samtidig en tiltrekning til jenter. Samme som du nevner.. jeg var på en fest en gang, og pratet med ei jente som var lesbisk. Hadde så lyst til å kline med hu og ligge med hu, men det skjedde ikke. Har sluttet å tenke hva jeg tiltrekker meg til. Jeg forelsker meg i hvem jeg vil. Blir det så ei jente en dag, så er det helt okei Anonymkode: 53f29...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå