Gå til innhold

Å være utro uten kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært utro uten å bruke kondom.

Jeg vet ikke helt hva som er verst jeg, å pule ei fremmed dame bak ryggen min eller ikke bruke kondom og så ha sex med meg når han kom hjem?

😭👿

Anonymkode: 96b13...993

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke vits i å skille på det.. er ræva gjort uansett.

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (5 minutter siden):

Er vel ikke vits i å skille på det.. er ræva gjort uansett.

Utroskapen blir jo dobbelt så ille når han risikerte å bli smittet med et eller annet fanskap, (eller gjøre dama gravid) uten å tenke at han risikerte min helse ved å dra med seg driten hjem til meg.

Skulle ønske han fikk hiv, gonoré, klamydia og en unge på toppen av det hele, slik at det svir skikkelig for han.

Han hadde ikke engang følelser for dama, kun kåtskap😑

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Utroskapen blir jo dobbelt så ille når han risikerte å bli smittet med et eller annet fanskap, (eller gjøre dama gravid) uten å tenke at han risikerte min helse ved å dra med seg driten hjem til meg.

Skulle ønske han fikk hiv, gonoré, klamydia og en unge på toppen av det hele, slik at det svir skikkelig for han.

Ts

Huff, stakkars deg, så utrolig vondt 💔 Håper du ikke gir ham en ny sjanse! Jeg gjorde det, og opplevde det samme ti år etter 😞 Menn som ikke klarer å styre seg, de er bare ikke noe å samle på 😕

Anonymkode: a977e...c0a

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det siste er verst. Begge deler er å bedra. Det første kan du komme over, men om du har fått HIV-smitte så blir livet aldri det samme igjen

Anonymkode: 16690...0e4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Syns begge deler er like ille. Huff… håper du går ifra han ts. Du fortjener bedre❤️

Anonymkode: f521f...55d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ts

Hmm, hadde det egentlig vært bedre om han hadde følelser for henne? Spør du meg så hadde det vært mye verre. Det er ikke greit å være utro, men et øyeblikks tankeløshet i kåtskapen kan man tilgi. Verre er det om han har utviklet følelser...

Anonymkode: 9e904...8c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hmm, hadde det egentlig vært bedre om han hadde følelser for henne? Spør du meg så hadde det vært mye verre. Det er ikke greit å være utro, men et øyeblikks tankeløshet i kåtskapen kan man tilgi. Verre er det om han har utviklet følelser...

Anonymkode: 9e904...8c4

Er ikke enig i dette. Det å gå og ha sex med en annen dame enn kona er en veldig drøy ting å gjøre. Har lite bremser og samvittighet da. Nå vet vi heller ikke om dette har vært et engangstilfelle eller pågått over tid. Uansett er det helt vanlig at utro menn ikke føler noe for den dama de er utro med. Hun er bare et objekt for kåtskapen hans. 

Anonymkode: 4bb58...440

• Nyttig 1
Skrevet

Gud så fælt. Håper det går bra med deg. ❤️ Det er stygt nok å være utro mot noen, men å risikere å utsette personen for kjønnssykdommer etterpå gjør det jo enda verre. Håper du får kastet den fyren på dør og får time til å teste deg når det har gått lang nok tid. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke enig i dette. Det å gå og ha sex med en annen dame enn kona er en veldig drøy ting å gjøre. Har lite bremser og samvittighet da. Nå vet vi heller ikke om dette har vært et engangstilfelle eller pågått over tid. Uansett er det helt vanlig at utro menn ikke føler noe for den dama de er utro med. Hun er bare et objekt for kåtskapen hans. 

Anonymkode: 4bb58...440

Det tenker jeg også. Det er jo krise når han har så lite gangsyn at han vil kaste hele forholdet på båten når han gir etter for kåtskap. Hadde han blitt forelsket i noen ville det jo vært følelser i bildet, og en mye vanskeligere sak, men ikke så bedriten oppførsel. 

Anonymkode: a977e...c0a

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...