Gå til innhold

hemmelige duetter på tv2

marsvin

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt koselig. Fint program å kikke på mens jeg ligger under pleddet på sofan, kan småsnufse litt når jeg blir rørt og le litt innimellom. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er veldig halvveis. Forsåvidt lettbeint og trivelig, men blir liksom hverken fugl eller fisk. Ikke får man høre ordentlig på duettene og gjetteleken funker ikke optimalt. I tillegg har de blandet kjente artister og familiemedlemmer, så er ikke lett for seerne å være med å gjette heller. Jeg har sett alle episodene hittil, men etter den forrige merket jeg at jeg nok ikke kommer til å se mer. Synes skikkelig synd på Askil Holm. Først søsteren til Alexandra, så døtrene til Jørn og så får han hun komikeren som hadde gjort narr av ham tidligere? Hadde han i det minste sunget først, men nå hadde han jo helt sikkert bygget seg opp en forventning om at det var en i familien eller noen andre han var glad i. Off, fikk helt vondt av ham, jeg. 🤪

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (På 21.3.2023 den 9.48):

Jeg synes også det er veldig halvveis. Forsåvidt lettbeint og trivelig, men blir liksom hverken fugl eller fisk. Ikke får man høre ordentlig på duettene og gjetteleken funker ikke optimalt. I tillegg har de blandet kjente artister og familiemedlemmer, så er ikke lett for seerne å være med å gjette heller. Jeg har sett alle episodene hittil, men etter den forrige merket jeg at jeg nok ikke kommer til å se mer. Synes skikkelig synd på Askil Holm. Først søsteren til Alexandra, så døtrene til Jørn og så får han hun komikeren som hadde gjort narr av ham tidligere? Hadde han i det minste sunget først, men nå hadde han jo helt sikkert bygget seg opp en forventning om at det var en i familien eller noen andre han var glad i. Off, fikk helt vondt av ham, jeg. 🤪

Enig med deg her i alt du skriver. 👍
Det er sikkert veldig artig for deltakerne når den hemmelige duett partneren er noen som står de nær, som i denne episoden var familie. De var veldig flinke å synge, men vi som seere klarer jo ikke være med på gjetteleken. 
Synes programmet kunne hatt mer innhold og kun brukt kjente sangere som hemmelige duetter. Hatt mer hint og ikke avsløre det for oss seere eller de andre, hvem det er før etter feks 3 - 4 hint. Låten blir jo mye avbrutt, men kanskje de kunne sunget hele sangen på nytt i lag etterpå. Evt en ny låt. Synes programmet slik det er nå er for tamt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Cisco skrev (På 26.2.2023 den 21.51):

Hvem ser på lineær tv? Alder?

Ser både på lineær tv og Apple tv, men det første er egt. bare pga. familie som ikke har Apple tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært et mye bedre program med bedre programledere. Så stivt! Og gjentagende innøvde spørsmål til alle som var med. Den runden med spørsmål kunne vært mye lenger, både når de sitter i sofaen, og når de må gjette. Det er alt for kort! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (6 timer siden):

Det kunne vært et mye bedre program med bedre programledere. Så stivt! Og gjentagende innøvde spørsmål til alle som var med. Den runden med spørsmål kunne vært mye lenger, både når de sitter i sofaen, og når de må gjette. Det er alt for kort! 

Ja, der sa du det; stivt! Det blir noe haltende og halvhjertet over det, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hva det skyldes.

Jeg synes imidlertid de samtalene i sofaen nærmest er pute-tv, så jeg spoler alltid forbi dem. Så for meg trenger de ikke å forlenges. Men programlederne KUNNE sikkert gjort mer ut av det, slik at det ble interessant å høre på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (På 3.4.2023 den 2.41):

Enig at det blir så stivt. Når det gjelder programlederne, så liker jeg Thomas Numme. Hun andre har jeg ikke helt sansen for. Hun er trolig ganske fersk i den rollen. Kjenner ikke til henne. Men jeg tror ikke det at programmet er så stivt skyldes bare programlederne. Jeg tror det skyldes konseptet som er dårlig planlagt og det kan ikke de få hele skylden for. Konseptet er for tamt og hver episode varer ikke lenge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Koselig og rolig program!! Fint med et slikt program før hverdagen banker på døra 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...