Gå til innhold

hemmelige duetter på tv2

marsvin

Anbefalte innlegg

nettopp sett ferdig første episode. Trivelig program og liker å høre gode sangere, men syntes det var ett litt halvveis konsept. Følte jeg så på noen venner/kolleger som hadde underholding sammen på hyttetur, eller fest. Som mimeleken f. eks. Og synes det burde vært en vinner eller noe slikt? kanskje vi er for vant til at det skal være en vinner i reality og sangshow, men det ble bare litt tamt konsept når hele konklusjonen er om man klarte å gjette eller ikke, og så avsløres det, og om man har gjettet riktig eller ei har ingenting å si💁🏼‍♀️ hva synes dere? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følte nok det var mer moro for de som var med og skulle finne ut hvem den hemmelige duettpartneren var, enn det var for oss som seere. Synes også det virket litt halvferdig, og selve gjettingen var litt dum. Kommer nok ikke til å følge med på det videre tror jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet og tror det ville være mer gøy å se hele duetten uten pause. De der gjettepausene kunne de hatt for seg i et annet program.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var et koselig program og kommer nok til å fortsette å se. 
Avslappende søndagsunderholdning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett dette programmet, men jeg har sett reklamen, og da tenkte jeg nøyaktig det samme!

Trodde jeg hadde misforstått konseptet og tenkte det måtte være noe mer til opplegget. Men okey, da var det faktisk så halvveis som jeg fikk inntrykk av :ler:

😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig tamt. Jeg hadde trodd det skulle være koselig. Også ble det bare platt og tamt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok underholdning. Synes det er litt "gøy" å kunne gjette selv, slik man gjør i f eks Maskorama. Her får man se hvem det er når de synger for 2. gang, så gjettingen blir borte - noe som er litt kjedelig. Kanskje jeg setter det på om det ikke er noe annet å se, men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diam0nd

trodde det skulle være at de skulle gjette på feks en kollega eller venn eller noen andre de kjente godt som ikke var kjent for å synge, ikke at det skulle være store stjerner også på den andre siden av veggen. Det gjorde det litt kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episode i går på TV2 play, likte det veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et underholdningsprogram der programlederne ikke roper og skriker og vil ha all oppmerksomhet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mangler liksom noe, men jeg vet ikke helt 😅 Men fy fader, FOR en stemme på Alexandra Rotan!! 😮  Hun hadde kommet rett inn på de beste operahusene i verden, tror jeg 😅  Jeg husker jeg så henne gjøre "Nattens Dronning" i Mozarts Tryllefløyten i Stjernekamp!  Helt magisk, men virker som hun har jobbet mer med det klassiske siden den gangen! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde store forhåpninger, men syntes det var skikkelig skuffende. Det var underholdende innimellom, men det var så mye "tidsfyll", så de kunne halvert sendetiden. 

Cisco skrev (På 26.2.2023 den 21.51):

Hvem ser på lineær tv? Alder?

Hvor leste du "linær tv"? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det startet greit i første program. 

Jeg er ikke fan av Tone Damli, men i dag likte jeg den hemmelige duetten hun var en del av :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tradegy skrev (23 timer siden):

Synes det startet greit i første program. 

Jeg er ikke fan av Tone Damli, men i dag likte jeg den hemmelige duetten hun var en del av :nikke: 

Joda, artig med David. Men de sluttet å synge og det minte meg om jorun stiansen i idol. De andre sang ferdig og var mye mer profesjonelle. Men fin stemme på han.

Har kun sett nå på søndag.

Forøvrig hadde Tone helt stiv panne. Samme med Inger Lise men hun er over 70 år 😊

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket det som ble vist på tv i går, det var mye følelser. Jørn Hoel har nydelige døtre 😍😍 Alle 3 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...