AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Når vi er på hyttetur og slike ting vil han alltid dusje sammen, når vi går tur vil han holde hender og han kysser meg på munnen før han drar hjem etter filmkveld. Han har gjort det veldig klart at han ikke har følelser for meg og det er oppriktig ok for meg, litt flørting er og ok. Han sender meg mange meldinger hver dag, og flere meldinger enn det de jeg dater sender, og det er som regel noe i de baner at jeg er den vakreste han vet om og hvor hot jeg var i kjolen min men også bare for å si at han er glad han har en så god venn i livet sitt. Jeg er 30 og han er 40 og skilt med et barn, og sier han ikke har hatt følelser for noen etter dette og at han får panikk når kvinner liker han, jeg tror han faktisk for har sett hvordan han unngår damer etter første date gang på gang. Har noen av dere mannlige venner med mye uskyldig flørting og likevel klart å bevare vennskapet? Jeg ønsker bare ikke at dette skal ende dårlig og ødelegge vennskapet, om jeg treffer noen håper jeg han er støttende med det på samme måte som jeg er støttende når han drar på date. Anonymkode: 9b389...787
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 1 minutt siden, Morten1 said: Veldig spesiell type vil jeg si Har hatt en sånn nær venn tidligere så trodde ikke det var helt unormalt. Det endte svært dårlig etter å ha vært veldig mye sammen i flere år og han med sterk forpliktelsesangst som sa han ikke ønsket forhold likevel blokkerte meg på alle kanaler og aldri snakket med meg igjen når jeg møtte en mann, det var veldig vondt og vil ikke det skal gjenta seg Anonymkode: 9b389...787
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Høres veldig spesielt ut! Og flørte litt useriøst som venner er en ting, men kyssing på munnen og dusje sammen er ganske så rart må jeg si. Bestevenner kan enkelt flørte litt ofte på tull, men de er enten yngre eller utrolig gode venner! Og han er jo 40, og med barn, det er ganske rart. 20-25 åringer gjør kanskje sånt, men en 40 år gammel far, veldig spesielt. Anonymkode: 53bf5...79e 1
svartkatt Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Dere har et slags forhold. Vet ikke hva det kan kalles. Men dere er mer enn venner. En form for venner med fordeler. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Høres veldig spesielt ut! Og flørte litt useriøst som venner er en ting, men kyssing på munnen og dusje sammen er ganske så rart må jeg si. Bestevenner kan enkelt flørte litt ofte på tull, men de er enten yngre eller utrolig gode venner! Og han er jo 40, og med barn, det er ganske rart. 20-25 åringer gjør kanskje sånt, men en 40 år gammel far, veldig spesielt. Anonymkode: 53bf5...79e Ja, jeg syns jo selv det er litt merkelig. Men min tidligere nære kompis var helt maken og ville gjøre de samme tingene, vi badet sammen og han kysset meg og mye på munn men sa vi bare var venner og at han ikke ønsket forhold, men likevel ble han forbannet og kuttet meg ut når jeg møtte en mann. Så har begynt å få litt nerver nå og venter på at noe lignende skal skje igjen. Men samtidig vet jeg jo at han ikke liker meg som mer enn en venn så kanskje han bare ønsker litt flørt og at det kan holde seg akkurat sånn her med god stemning om jeg treffer en ny? Anonymkode: 9b389...787
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 3 minutter siden, svartkatt said: Dere har et slags forhold. Vet ikke hva det kan kalles. Men dere er mer enn venner. En form for venner med fordeler. Hm, ja kanskje du har rett. Jeg liker ironisk nok ikke konseptet venner med fordeler så jeg har kun datet menn som er ute etter noe seriøst. Men har tenkt at det er ikke dating med han her, kun vennskap og litt uskyldig flørt så da gjør det ikke noe Anonymkode: 9b389...787
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 2 minutter siden, svartkatt said: Er kanskje aseksuell.. Han har alltid maks ereksjon når vi dusjer og når han kysser meg og blir da veldig ivrig, så tror ikke det 😅 Anonymkode: 9b389...787
svartkatt Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har alltid maks ereksjon når vi dusjer og når han kysser meg og blir da veldig ivrig, så tror ikke det 😅 Anonymkode: 9b389...787 Hehe 😊
svartkatt Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 Det er hvertfall ikke et uskyldig vennskap 😂 1
ClausSaus Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han har alltid maks ereksjon når vi dusjer og når han kysser meg og blir da veldig ivrig, så tror ikke det 😅 Anonymkode: 9b389...787 Vennskapet sitt, det… 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 3 minutter siden, svartkatt said: Det er hvertfall ikke et uskyldig vennskap 😂 Nei, flørtende er det jo 😅 Men føler det er uskyldig likevel fordi vi tross alt bare er venner Anonymkode: 9b389...787
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Skrevet 26. februar 2023 Jeg tenker han er interessert i deg, men at han likevel ikke er motivert nok til å gå i behandling for å få bearbeidet hva det enn er han sliter med som hindrer ham fra å innlede et nytt forhold. Og derfor ender han med å bruke deg, ha et nestenforhold, ha nestensex, late som... Jeg tror ikke dette vennskapet kan overleve, for å være ærlig. Dere har gått altfor langt mtp. å dusje sammen, kysse, leie osv. Anonymkode: 37c5d...ade
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Skrevet 26. februar 2023 Uskyldig vennskap? Dette er langt ifra ett uskyldig vennskap. Som en mann som har vært i en lignende situasjon, så vil jeg si at dette sannsynligvis handler om han har problemer med å forplikte seg, og prøver så godt han kan å overbevise deg om at han ikke har følelser, fordi han ikke vil meste deg helt Anonymkode: 207ea...860 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #16 Skrevet 26. februar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker han er interessert i deg, men at han likevel ikke er motivert nok til å gå i behandling for å få bearbeidet hva det enn er han sliter med som hindrer ham fra å innlede et nytt forhold. Og derfor ender han med å bruke deg, ha et nestenforhold, ha nestensex, late som... Jeg tror ikke dette vennskapet kan overleve, for å være ærlig. Dere har gått altfor langt mtp. å dusje sammen, kysse, leie osv. Anonymkode: 37c5d...ade Takk for ærlig svar selv om det er litt trist å høre også. Kanskje om vi jekker litt ned på hele greia og holder det mer platonisk som det var i starten. Han gikk ned på meg en gang på hytta og da sa jeg etterpå at det gikk litt langt og han har ikke prøvd igjen på noe seksuelt så han respekterer grensene mine og tror han vil tenke det er ok at vi er mer platoniske så lenge vi bevarer vennskapet. Får bare håpe det ikke er gått for langt allerede Anonymkode: 9b389...787
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Uskyldig vennskap? Dette er langt ifra ett uskyldig vennskap. Som en mann som har vært i en lignende situasjon, så vil jeg si at dette sannsynligvis handler om han har problemer med å forplikte seg, og prøver så godt han kan å overbevise deg om at han ikke har følelser, fordi han ikke vil meste deg helt Anonymkode: 207ea...860 Ja, han gjorde det klinkende klart at han ikke har følelser og det syns jeg var fint for da forventet jeg ingenting mer og har bare satt pris på å ha en venn og en armkrok på samme tid. Har ikke blitt sjalu når han har datet, tvert imot vært støttende. Hvordan endte det for dere da? Anonymkode: 9b389...787
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, han gjorde det klinkende klart at han ikke har følelser og det syns jeg var fint for da forventet jeg ingenting mer og har bare satt pris på å ha en venn og en armkrok på samme tid. Har ikke blitt sjalu når han har datet, tvert imot vært støttende. Hvordan endte det for dere da? Anonymkode: 9b389...787 Det gjorde jeg også, var veldig tydelig på at vi kun var gode venner, med litt flørt, så jeg ville vært litt forsiktig med å stole helt på det Det endte for meg at jeg tilslutt var helt ærlig, at jeg holdt tilbake på det planet fordi jeg ikke var klar for noe mer, og sa at jeg hadde følelser, noe hun ikke hadde...da...i dag er vi kjærester. Men det kom til et punkt der jeg måtte risikere å ødelegge hele vennskapet, det ble for vanskelig i lengden å spille med på denne "vi er bare venner" greia. Og uansett hva som er tilfelle her, dette vil skjære seg til slutt, en av dere vil få kjæreste, flørte med andre, kontakten vil da dabbe av, og hva er igjen av vennskapet da? hvordan dere vil takle det er vanskelig å vite før dere er der. En god flørt med en venn kan være gøy og spennende det, men det varer ikke evig, og hvis man vil vennskapet i bunnen skal vare evig, så bør man reflektere litt rundt det, og prate om det Anonymkode: 207ea...860
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjorde jeg også, var veldig tydelig på at vi kun var gode venner, med litt flørt, så jeg ville vært litt forsiktig med å stole helt på det Det endte for meg at jeg tilslutt var helt ærlig, at jeg holdt tilbake på det planet fordi jeg ikke var klar for noe mer, og sa at jeg hadde følelser, noe hun ikke hadde...da...i dag er vi kjærester. Men det kom til et punkt der jeg måtte risikere å ødelegge hele vennskapet, det ble for vanskelig i lengden å spille med på denne "vi er bare venner" greia. Og uansett hva som er tilfelle her, dette vil skjære seg til slutt, en av dere vil få kjæreste, flørte med andre, kontakten vil da dabbe av, og hva er igjen av vennskapet da? hvordan dere vil takle det er vanskelig å vite før dere er der. En god flørt med en venn kan være gøy og spennende det, men det varer ikke evig, og hvis man vil vennskapet i bunnen skal vare evig, så bør man reflektere litt rundt det, og prate om det Anonymkode: 207ea...860 Tusen takk for din erfaring! Skal definitivt reflektere litt rundt dette. Det var en periode jeg var litt interessert i han, men da jeg lærte hvor lite interessert han er i forhold generelt etter skilsmissen mistet jeg de kortvarige romantiske følelsene for jeg tiltrekkes mest menn som er emosjonelt tilgjengelige. Og siden har jeg bare satt veldig pris på å ha han som venn, han er en helt herlig og omtenksom mann Anonymkode: 9b389...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå