AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg drømte at hunden min var syk og skulle avlives, men for å avlives måtte den puttes i et syrebad som var giftig. Syren skulle liksom gå inn i blodårene og erstatte blodet med gift slik den døde. Syrebadet var i et lite akvarium, hunden døde, men plutselig begynte den bevege seg igjen. Jeg får panikk og roper hundens navn, den reagerer ikke men er likevel våken i badet. Så sier en av de som skulle avlive den «hun heter ikke *navn* mer». Drømte også at jeg hadde en rotten tann som var lengre enn de andre tennene. Den tannen brakk så av, men mistet ikke hele. Begge disse drømmene var i natt. Kan noen tolke? Begge drømmene var helt forferdelige Anonymkode: af070...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg hadde forferdelige drømmer for mange år siden. Jeg skjønte ikke hvorfor de drømmene dukket opp, dette var helt nytt for meg. En kollega av meg sa at slike drømmer som er grusomme er tegn på at du vil vekk fra noe som gjør deg vondt. Snakker ikke om en person som rundjuler deg, det kan like gjerne være situasjoner du ikke takler og som du synes er forferdelig. De betyr ikke at noen skal dø eller bli alvorlig syk. Er du i en skilsmisse for tiden, konflikt med noen, vansker på skole eller jobb? Tenk over hva som plager deg for tiden, du finner løsningen der. Jeg fikk gjennom skilsmisse da jeg fikk disse drømmene. De er for lengst borte nå. Anonymkode: 214dc...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde forferdelige drømmer for mange år siden. Jeg skjønte ikke hvorfor de drømmene dukket opp, dette var helt nytt for meg. En kollega av meg sa at slike drømmer som er grusomme er tegn på at du vil vekk fra noe som gjør deg vondt. Snakker ikke om en person som rundjuler deg, det kan like gjerne være situasjoner du ikke takler og som du synes er forferdelig. De betyr ikke at noen skal dø eller bli alvorlig syk. Er du i en skilsmisse for tiden, konflikt med noen, vansker på skole eller jobb? Tenk over hva som plager deg for tiden, du finner løsningen der. Jeg fikk gjennom skilsmisse da jeg fikk disse drømmene. De er for lengst borte nå. Anonymkode: 214dc...4ba Ikke som jeg er klar over Anonymkode: af070...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 Å drømme om tenner som knekker eller smuldrer kan være en refleksjon av et problem med selvbildet ditt. Derfor, hvis du har drømt om løse tenner, betyr dette sannsynligvis at du føler at du mister attraktiviteten din. Faktisk antyder det at du finner deg selv stygg, uinteressant og mindre attraktiv enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Rødstrupa skrev (27 minutter siden): Å drømme om tenner som knekker eller smuldrer kan være en refleksjon av et problem med selvbildet ditt. Derfor, hvis du har drømt om løse tenner, betyr dette sannsynligvis at du føler at du mister attraktiviteten din. Faktisk antyder det at du finner deg selv stygg, uinteressant og mindre attraktiv enn før. Oj. Ikke tenkt så mye over det. Men har det noe sammenheng med den andre drømmen? Anonymkode: af070...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 27. februar 2023 #6 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) Underbevisstheten vår ‘’lever sitt eget liv’’.Det kommer til uttrykk på så mange måter når vi drømmer. Ikke vektlegg det så mye. Dersom man har feber feks. drømmer man ofte mye og mye rart. Kanskje du har vært litt bekymret for hunden din av en grunn og så har du drømt ubehagelig? Endret 27. februar 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå