AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Tinderfyr som jeg enda ikke har møtt, la meg til på instagram. Merker at han var ganske frempå. Han sendte selfie av seg selv uten tskjorte igår kveld, og sa: en dag skal jeg få se nattøyet ditt". Jeg svarte: "👌😊" deretter sendte han melding igjen ikveld: har du valgt enda nattøyet ditt for ikveld? morsom som jeg er sa jeg og sendte bilde av coronadressen : ja, det blir dette ikveld, sover i dette. (Sover egentlig naken, men kommer ikke til å sende lettkleddebilder av meg eller i nattøy). Merker hvor irriterende fyren begynner å bli! Bildet nedenfor😅😅 Anonymkode: 6607c...008 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Til pass for idiotene! Anonymkode: 4e225...e9f 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Denne var litt morsom 🤣 Anonymkode: ebf41...3d1 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Den var bra 😂 støtter 200 prosent, han blir nok glad for det bildet der hahah. Har han svart? Anonymkode: 6ea04...ec7 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 Men du skjønner at han kun er ute etter å komme opp i senga og musa di og ikke noe annet ikke sant? Anonymkode: e1a98...175 5 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Haha morsomt svar å sende det bilde. Jeg fikk spm fra en fyr jeg har på snap: "send bilde". Og jeg fant en emoiji av et bilde med ramme. Fikk haha til svar😂 Anonymkode: 1e5e5...de9 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 Hvorfor gidder dere å chatte med sånne? Anonymkode: fc55a...7ca 2 3
exictence Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Han virker ikke noe å satse kjæreste forhold med 1 2
GrønnNellik68 Skrevet 27. februar 2023 #11 Skrevet 27. februar 2023 exictence skrev (7 minutter siden): Han virker ikke noe å satse kjæreste forhold med Garantert at han ikke er ute etter noe kjæreste forhold heller 5
exictence Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): Garantert at han ikke er ute etter noe kjæreste forhold heller Du har absolutt rett.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #13 Skrevet 27. februar 2023 Det er alltid andre kvinner som higer etter oppmerksomhet og som ikke klarer seg uten komplimenter. Enkelt sagt, hvis du ikke vil sende harmløse flørtende bilder så er det andre som vil. Dessuten, jeg er ganske sikker på at du har sendt slike harmløse bilder tidligere. Men nå som du har blitt så i mot det så er det viktig for å deg å poengtere det så sterkt du bare kan. At du i tillegg oppretter egne innlegg på kg om det sier sitt. Sist men ikke minst, å sende slike bilder ekskluderer ikke muligheten for at man kan bli et kjærestepar, det finnes det utallige eksempler på. Anonymkode: dfd10...863
exictence Skrevet 27. februar 2023 #14 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er alltid andre kvinner som higer etter oppmerksomhet og som ikke klarer seg uten komplimenter. Hvordan er det et kompliment å si at en gang skal jeg få se nattøyet ditt ? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sist men ikke minst, å sende slike bilder ekskluderer ikke muligheten for at man kan bli et kjærestepar, det finnes det utallige eksempler på. Anonymkode: dfd10...863 Hm.. Det er nok ikke det han er ute etter når han sender sånne meldinger. Men ja, hvis de møtes og begge finner ut at de er like og det klaffer mellom dem. Det kan hende ja. Men når han sender sånne meldinger med en gang uten å ha sett henne eller snakket med henne, så sender han sånne meldinger til mange, kan man jo tenke seg. Jeg hadde slitt med følelsen over å ikke føle meg særlig spesiell. 1
Rosakatt Skrevet 28. februar 2023 #15 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er alltid andre kvinner som higer etter oppmerksomhet og som ikke klarer seg uten komplimenter. Enkelt sagt, hvis du ikke vil sende harmløse flørtende bilder så er det andre som vil. Dessuten, jeg er ganske sikker på at du har sendt slike harmløse bilder tidligere. Men nå som du har blitt så i mot det så er det viktig for å deg å poengtere det så sterkt du bare kan. At du i tillegg oppretter egne innlegg på kg om det sier sitt. Sist men ikke minst, å sende slike bilder ekskluderer ikke muligheten for at man kan bli et kjærestepar, det finnes det utallige eksempler på. Anonymkode: dfd10...863 Ts bestemmer selv, vil hun ikke sende, vil hun ikke sende. Liker ikke hvor pressede du er rundt det å skulle sende bilder. Slikt må man få bestemme selv. Å har man gjort det før, hva så? Man bestemmer over egne grenser uansett fortid og framtid. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #17 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 21.58): Den var bra 😂 støtter 200 prosent, han blir nok glad for det bildet der hahah. Har han svart? Anonymkode: 6ea04...ec7 Det går ikke. Du støtter 100% Anonymkode: 59bd7...e04
Majer Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 Likte den, men du skulle ikke svart smiley og fingrene mot hverandre da han hintet om sex jo mindre du faktisk har tenkt til å ligge med en så påtrengende person. Det han gjør er den virtuelle varianten av å spørre folk på gata om de vil ligge med han. 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #20 Skrevet 28. februar 2023 Hehe bra comeback! Jeg synes det var fint at du la ut post her på KG. Selv er jeg nyligseparert og synes det er fint og være sosial her inne. Dele litt singel og dating råd etc er bare gøy. Har ikke venninner som har tid til å holde meg underholt på den måten mere eller mindre daglig lengere 🤣 så da er det kjekt med slike forum 👌 Anonymkode: 5350b...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå