Gå til innhold

Hva gjør du for å føle deg vel med kroppen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er en dame i 20 årene og har tidligere vært veldig stolt av kroppen min og gått i trange klær som har vist hud og former. Men så skjedde det noe, vet ikke helt hvorfor. Men jeg sluttet å gå med slike klær en lang stund og nå er jeg blitt så vant til å "gjemme" bort kroppen med store klær og mange lag, og det gjør meg trist. Fordi jeg har lyst til å føle meg vel i litt trangere klær igjen og pynte meg. Noen som har råd til å føle seg vel med kroppen når det har blitt uvant å "vise seg frem" litt?

Anonymkode: 3c03f...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på ferie til et varmt land :)

Anonymkode: d4c3c...cf0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 35år år og kjenner meg igjen. Jeg må ta tak å trene, bevege meg. Å det rare er at det ikke skal mye til, rett og slett bare laaange turer ute. Rask gåtur, gjerne litt løping, for så litt styrkeøvelser hjemme (det er meg da). Etterpå booster det med selvtillit og energi. Det viktigste er å være fornøyd med vekta selv, uansett størrelse❤

Anonymkode: 40129...f15

Det hørtes ut som en god ide. Jeg har vært mye inaktiv en stund nå, pga at jeg jobber og studerer samtidig. Og i det siste har jeg jobbet mye ved siden av, og det er mye stillesitting i jobben min dessverre. Så jeg har egentlig savnet å ut å gå turer og trene litt. Tror jeg må prøve å få kommet meg i gang igjen med det.

Skrevet

Jeg må gå ned 5 kg slik jeg gjorde i fjor sommer, trivdes godt med en bmi på 19.  Ellers bruke selvbruning på denne tiden, barbere seg der man liker å barbere seg på kroppen, lakke negler, bruker gode kroppsprodukter osv. 

Anonymkode: b322c...78e

• Nyttig 1
Skrevet

Trening for meg hjelper stort med selvtillit og psykisk helse 👏🏼

Anonymkode: ab666...554

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må gå ned 5 kg slik jeg gjorde i fjor sommer, trivdes godt med en bmi på 19.  Ellers bruke selvbruning på denne tiden, barbere seg der man liker å barbere seg på kroppen, lakke negler, bruker gode kroppsprodukter osv. 

Anonymkode: b322c...78e

Jeg bruker også å barbere meg for å føle meg vel, og har nylig begynt å prøve meg på selvbruning. Jeg liker ikke å føle meg så blek på vinteren og samtidig er jeg litt skeptisk på solsenger. 😅 Har brukt en sånn "Gradual self tan lotion" fra Sophie Elise sitt merke glød. Syns den var veldig grei å bruke som en "nybegynner" på dette, og gjorde at jeg følte meg litt mer vel når jeg fikk litt farge på kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...