AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Trenger noen nye innspill til bøker som de kan få lese seg gjennom. De liker ikke å lese men leser utrolig bra begge to, engelsk eller norsk ingen problem. Etter at vi kom oss gjennom fasen med Kaptein Supertruse, Gutta i trehuset og lignende så er det lite som fenger. De har lest Harry Potter og det meste av Percy Jakcson bøkene men de fenger ikke så det blir jo kjedelig, spesielt siden de leser ikke fordi de vil det er fordi det er lekser og de må... De har likt Snitch lignende bøker men er lite å finne og hjelpen på bokhandler/bibliotek har ikke vært så voldsom produktiv heller så da blir det kg. Når jeg var på deres alder så leste jeg alt og det jeg likte best var jo krim og skikkelig bisarre greier, men det var ingen som fulgte med på hva jeg leste og jeg tror ikke de er like morbide som meg men det er veldig vanskelig å finne noe som de faktisk synes er gøy å lese så jeg håper på noen gode forslag her inne som er relativt passende til deres alder. De er ikke så glad i fantasy og den slags, kjærlighet og forelskelse er heller ikke noe de vil lese om. Anonymkode: 2a22b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Du kan prøve denne serien? Oppdrag Mars Første bok heter Akademiet. Og så er det denne serien. Og denne Om en epidemi som sprer seg, folk blir gærne og klikker. Veldig spennende og lettlest. ( er skrevet før Coronapandemien) Tom Egeland skriver lettleste bøker. Anonymkode: c72db...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Sigbjørn Mostue anbefaler jeg også. Anonymkode: 3cc57...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Noen forslag som ikke er krim eller science fiction? Anonymkode: edc56...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Tom Gates og Pingles dagbok Anonymkode: edc56...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 Perfekt ondskap og Alt jeg skylder deg er juling av Arne Svingen Gutta-serien, Kunsten å tryne og #alfahan av Jan Tore Noreng Bare spille ball-serien av Michael Stiltson Killinstinkt av Thomas Enger Baksiden og Hvordan jeg tjente min første million av Endre Lund Eriksen Fumbler/Outlaster/League av Nina Borge Bakgårdshund av Magnus Buen Halvorsen Søstra di er den peneste på skolen av Sverre Henmo Alekander den store av Peter Strassegger Anonymkode: 383aa...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå