AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Har vanlige varmeflasker og en avlang, men de legger seg jo ikke særlig bra. Har noen tips? Anonymkode: 9640d...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg har ikke navn eller noe. Men vet jeg en gang fink teste ut en slik varmepute man har i mikroen. Mener den var med byggryn i. Men kan ikke si mer enn det. Den var myk, behagelig å ha på, lå fint. Anonymkode: edd1f...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke navn eller noe. Men vet jeg en gang fink teste ut en slik varmepute man har i mikroen. Mener den var med byggryn i. Men kan ikke si mer enn det. Den var myk, behagelig å ha på, lå fint. Anonymkode: edd1f...1a2 De jeg har prøvd holder varmen helt enormt dårlig 🤷♀️ Men det har vært havre da…. Anonymkode: 9640d...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå