Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har for en måned siden innrømmet til meg at han har et gamblingproblem i over 2 år. Han sa han hadde sluttet og forklarte hva dette har gjort med han. Orker ikke skrive detaljer. Men jeg sjekka loggen på pcen hans idag å ser unibet daglig, hver kveld etter jeg og lille har lagt oss. Jeg skal konfrontere han med dette når han kommer hjem, men vil være forsiktig med å anta eller konkludere på at han spiller penger igjen, selv om jeg skjønner sjansen er stor. Han vet at jeg ikke stoler på han etter dette sp.

Jeg ser at det er gratisspill på unibet også, så vet ikke om han bare spiller med såkalte lekepenger eller spiller bort sine egne penger.

Anonymkode: 485e1...cb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vet hvor vondt dette er, men her må du nok regne med at han spiller bort pengene sine. Dette er en sykdom/avhengighet, og man trenger hjelp til å komme seg ut av dette.

Dessverre er lyving en stor del av dette.

Jeg gikk fra min samboer da jeg fikk vite om spilling, kunne ikke leve i frykten og ble dårlig av det. Er bare glad vi ikke hadde barn sammen, men allikevel forferdelig trist. 

Anonymkode: 4db02...06d

Skrevet

Så lenge han spiller, så vil alltid fristelsen være der.

Ett familiemedlem gjorde det. Pådro seg  mye gjeld, men sluttet og klarte med hjelp av kona betale tilbake gjelden...

Så kom det...:"Jeg spiller bare gratisspill". Etter en stund hadde han stålkontroll (etter hans mening) "Spiller bare for småpenger". "Spiller bare med pengene jeg har." Og så var gjelden på sekssifret til slutt... Klarte skjule den gjelden fra kona i lang lang tid også.

Anonymkode: 53b7c...9ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...