Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #1 Skrevet 26. desember 2005 Litt vanskelig å forklare dette, men jeg har en slik "gåmaskin" med staver" som går frem og tilbake når man går, jogger, løper. De hadde samme type maskin på den norske slankekrigen. Mitt spørsmål er hvordan skal jeg trene med denne for å gå ned i vekt, cm og for å stramme opp kroppen. Man kan stille den inn på alt fra lett til veldig tung motstand. (jeg blir sliten og svett nå etter 15 min lett motstand, men da går jeg i raskt tempo) Hvordan bør jeg legge opp denne treningen? Skal jeg bruke den hver dag eller noen ganger i uken? Hvor lenge skal jeg bruke den? Skal jeg dele opp treningsøktene i løpet av dagen? Bør jeg gå, gå i raskt tempo, jogge eller løpe? Det jeg er ute etter er å bli slankere og strammere i kroppen. Gjerne også gå ned noen kg. Det hadde vært flott om jeg ikke måtte bruke alt for lang tid på treningen, da tiden noen ganger ka bli lit knapp, men må jeg så må jeg. Håper dere som virkelig har peiling på dette kan svare og ikke de som tror de vet. Takker for gode svar. Ha en fortsatt GOD JUL
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #2 Skrevet 26. desember 2005 hvis du har noen kg for mye å vil ned i vekt, så skal du ikke spurte og slite deg ut på kort tid hvertfall, rolig jogging er det som forbrenner mest. å heller prøve å holde på lenger...
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #3 Skrevet 27. desember 2005 Takker for svar. Bør jeg bruke maskinen hver dag eller annenhver dag og hvor lenge? Har lest et sted at man ikke bør trene over 45 min for da får det ikke den effekten jeg er ute etter, stemmer dette eller? Bør jeg ha den på lav eller høy motstand for å få den ultimate fettforbrenningseffekten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå