Gå til innhold

Jkløæ

Gjest Trol

Anbefalte innlegg

Hvorfor vil ingen bli kjent med en mann som sitter i rullestol.

Dere damer mener at menn tenker med feil hode og er stort sett opptatt av sex, ligge på sofaen og har vanskelig for å vise føleser blant annet.

Og at de er utolmodige og vil bli kjærester før dere nesten har sagt hei.

Jeg har bitt meg merke dette og med årenes løp finnet ut, hvordan damene vil ha det og fått flere positive tilbakemeldinger på det.

Det være seg å bruke det riktige hodet, være følsom, åpen, ærlig, la et vennskap få lov til å utvikle seg til kjærlighet og bruke god tid på det, da kjenner man hverandre på godt og vondt.

Når gjelder sex, er det noe fint man skal bruke når man er glad i hverandre og ikke bruke for du er tent der og da, nei la det komme gjennom ekte kjærlighet, husk det er det fineste du kan gi til en du er glad i.

Og ikke minst åpenhet og trygghet, er nøkkelen til et godt forhold.

Mere enn dette ønsker jeg å dele med den som blir, eller tør å bli glad i meg.

Lurer på hvorfor dere damer ikke tørr å bli kjent med meg, når jeg har så mye godt inni meg, som det dere faktisk er på jakt etter?

Har satt inn flere kontaktannonser, hvor dere skryter av jeg er ærlig og forteller om mitt handikapp og med bilde til.

Gjestebøkene mine er fulle av skryt, men ingen tørr å bli kjent med meg, hvorfor vil dere ikke engang bli venn med meg, tror dere ville fått nye impulser og kanskje sett at jeg har en personlighet som overgår flere gående.

Hadde vært fint om noen kunne svart meg på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hmm nå har ikke jeg sett siden din, og jeg vet ikke mer om deg enn dette...

Men det jeg kan tenke meg til er kanskje at man enten får for mye sympati med deg. At jenta synes for synd på deg.

Ellers kan det være utseende, personlighet eller fremtoning.

Jeg har absolutt ikke hatt noe i mot å være sammen med eller venn med en i rullestol. Men det skal like mye til for at jeg skal falle for en på to ben eller en på to hjul...

Kanskje kan andre svare bedre på dette enn jeg.

Men jeg vet av to styk i rullestol, som jeg absolutt ikke hadde hatt noe i mot å stifte bedre bekjentskap med.

Så kanskje fokuset ditt på handicapet er litt for høyt. Ikke la det bli et hinder for deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...