Gå til innhold

Hvilken alder for å reise alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel bør man være for å reise til en europeisk storby helt alene som kvinne? Er det noen av dere som har gjort det rundt den alderen? Erfaringer?

-J21

Anonymkode: 4e08e...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over 18. Mange hoteller tillater ikke at mindreårige sjekker inn på hotell alene.

Anonymkode: 93bca...1f6

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du er over 18 er ikke alder noen greie, men det er jo slvoldsom forskjell på hvor lett det er å reise alene som kvinne. London og Napoli er to forskjellige verdener for å si det sånn

Anonymkode: 4764e...547

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 16.29):

Hvor gammel bør man være for å reise til en europeisk storby helt alene som kvinne? Er det noen av dere som har gjort det rundt den alderen? Erfaringer?

-J21

Dattera til en venninne reiste jorda rundt alene, rett etter hun fylte 20. Så lenge du er oppegående og fornuftig så er jo det opp til deg. Hun kom hjem like hel, etter nesten en år på reise, med mange gode opplevelser og gode minner. 

Anonymkode: 7077b...c00

• Liker 1
Skrevet

Jeg dro på min første reise alene tre måneder etter at jeg fylte 18. Dro til London.

Anonymkode: a16d3...f20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Over 18, pga man bør være myndig. 

Anonymkode: be388...30e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 20.55):

Så lenge du er over 18 er ikke alder noen greie, men det er jo slvoldsom forskjell på hvor lett det er å reise alene som kvinne. London og Napoli er to forskjellige verdener for å si det sånn

Anonymkode: 4764e...547

Hva er forskjellen da?

AnonymBruker
Skrevet

Vært i alle verdensdeler alene som kvinne, reiste jorda rundt som 19. Var helt supert!

Anonymkode: c14fd...8bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...