Gå til innhold

Han sa han er dritt, hva mener han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. En jeg har datet i lang tid, vi har møttes hver dag nesten, vært sammen, jeg har sovet der og alt, alt har vært kjempe bra. Plutselig så kuttet han kontakt med meg helt uten grunn💔 og når han gjorde det så skrev han at jeg fortjener noen bedre enn han, at han håper jeg finner noen bedre enn han og at han er dritt. Hva mente han med dette? Etter han skrev det så blokka han meg overalt :( 

Anonymkode: 904cf...22c

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert i deg og vil ikke knuse selvtilliten din med å si «det er ikke deg, det er meg».

Anonymkode: 26569...5e0

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. En jeg har datet i lang tid, vi har møttes hver dag nesten, vært sammen, jeg har sovet der og alt, alt har vært kjempe bra. Plutselig så kuttet han kontakt med meg helt uten grunn💔 og når han gjorde det så skrev han at jeg fortjener noen bedre enn han, at han håper jeg finner noen bedre enn han og at han er dritt. Hva mente han med dette? Etter han skrev det så blokka han meg overalt :( 

Det må du nesten spørre han om. Ingen her kan vite det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han gir deg en grunn til å løpe en annen vei - gjør det!

Anonymkode: 17fba...03f

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Rødt flagg!

Anonymkode: 129e1...e6a

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rødt flagg!

Anonymkode: 129e1...e6a

Hvordan da? Jeg skjønner bare ikke hva han mente med det :( med at han er dritt, og han sa vi må dra ifra hverandre . Ts

• Hjerte 1
Skrevet

han er rusavhengig og har sprukket 

Anonymkode: 28fb1...322

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har et problem som ikke er synlig og advarer deg. 

Anonymkode: 7d32a...4ef

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har et problem som ikke er synlig og advarer deg. 

Anonymkode: 7d32a...4ef

Jeg tror at det handler om et personlig problem . Mulig rus eller det har skjært deg på annet vis 

Anonymkode: 1674b...303

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Han har problemer og klarer ikke fortsette forholdet med deg.

Anonymkode: aabba...ab0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tror at det handler om et personlig problem . Mulig rus eller det har skjært deg på annet vis 

Dere kan ha rett, han har være rusmisbruker før når han har vært bare tenåring. Og han tok kokain for ikke alt for lenge siden. Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har problemer og klarer ikke fortsette forholdet med deg.

Men hva skal jeg gjøre da? Kan hende han har personlige problemer, men jeg vil fortsatt ha han og at han skal forstå at jeg er her for han og at jeg vil fortsette med han å være der samme hvilke problemer han har. Ts

Skrevet

Han sa også i starten når vi ble kjent at han ikke er bra og masse sånne ting. Ts

Skrevet

Det høres ut som at han har problemer med seg selv som gjør at han ikke takler et forhold/følelser. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Akkurat som min eks. Han var den største covert narsissist noensinne. 

Anonymkode: 106c0...582

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva skal jeg gjøre da? Kan hende han har personlige problemer, men jeg vil fortsatt ha han og at han skal forstå at jeg er her for han og at jeg vil fortsette med han å være der samme hvilke problemer han har. Ts

Hvis du tenker deg godt om så er det overhodet ikke bra å inngå et forhold til en rusmisbruker. 
En så stor belastning psykisk og fysisk som vil gjøre livet dit fryktelig vanskelig 

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

...han tok kokain for ikke alt for lenge siden. Ts

Der har du svaret ditt. 

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han sa også i starten når vi ble kjent at han ikke er bra og masse sånne ting. Ts

Du skulle ha hørt på ham. 

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

...jeg vil fortsatt ha han og at han skal forstå at jeg er her for han og at jeg vil fortsette med han å være der samme hvilke problemer han har. Ts

Men han vil/kan ikke ha et forhold til deg. Han har faktisk gått fra deg. Ikke vær en Synnøve Solbakken som bare sitter og venter på at et villdyr skal bli en hest. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du tenker deg godt om så er det overhodet ikke bra å inngå et forhold til en rusmisbruker. 
En så stor belastning psykisk og fysisk som vil gjøre livet dit fryktelig vanskelig 

Ja men jeg tror ikke han driver på med rus nå. Og en annen rar ting, han løy til og med om hvor han jobbet. Eller han jobbet der , men så virker det som han har mista jobben elns? Han sa hvilken restaurant han jobber på, og han sendte jo bilder når han var på jobb så jeg så jo at han jobbet der, men så fant jeg ut nå nylig at han ikke jobber der lengre. Rart det også. Men han var så bra, og jeg vil at han skal forstå at jeg synes han er bra nok uansett. Men så har han blokka meg bare💔 ts

• Liker 1
Skrevet

Han sa faktisk også når vi ble kjent at han aldri ville såre meg, at han aldri kom til å såre meg og at jeg er en så bra dame. Han sa også at jeg alltid kan stole på han, det sa han siste gangen vi møttes, en dag før han blokka meg overalt.. da sa han at jeg alltid kunne stole på han, og vi sa ting til hverandre da , vi begge viste til hverandre at vi likte hverandre, han sa vi skulle feire bursdagen min sammen også, og at vi skulle finne på ting sammen, ( kjæreste ting) , så jeg skjønner ikke hva som skjedde? Og plutselig blokka han meg overalt? :( Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...