Gå til innhold

Er det sant at det er de styggeste mennene som lager de peneste døtrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe i dette? 

Noen damer her som er pen og har en mildt sagt mindre pen far?

Anonymkode: 4d43f...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noe i dette? 

Vi er 3 søstrer og alle vi er pene , og vår far var en attraktiv og veldig pen mann.

Far til datteren min er ikke pen, men hun ble en vakker jente 🙏 

Ps, jeg hadde aldri et forhold til far hennes, han er en drittsekk som ikke respekterer noen og vet å utnytte folk i sårbare situasjoner.  Hepp!

Anonymkode: 99461...434

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noe i dette? 

Synes det ikke er fint å fokusere. Alle er fin på sin måte. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Far til min datter er ikke så pen. Og vi har fått en utrolig pen datter. Men hun ligner veldig mye på meg, bare hakket penere enn meg. 

Anonymkode: 33c18...642

• Liker 1
Skrevet

Vil si at det er svært sjelden flere generasjoner i samme familie er svært pene. Det er ofte enkeltindivider. Noen familier er noe generelt penere enn andre familier, men snakker vi veldig pene er det nesten alltid enkelttilfeller. 

Anonymkode: c5f78...5e4

Skrevet

Nei synes ikke det. Jeg er pen, og har både en pen mor og en pen far. 

Anonymkode: 051ce...c48

Skrevet

Har a hørt den før tenk at den mannen kan få så fine døtre så ligger nok noe i det 🙂🙂

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk oftest sett motsatt. Skikkelig pene menn som får under middels pene døtre.

Er nok uansett bare snakk om tilfeldigheter. Som jo lotteriet av hva slags gener vi får faktisk er.

Anonymkode: a875f...cb5

Skrevet

Faren min var utrolig kjekk. Vi barn, sånn midt på tre 😕 

Anonymkode: 4261b...02c

Skrevet

Vi er "stygge" foreldre med vakre barn, sikkert tilfeldig men det stemmer her. 

Anonymkode: 8bd3f...9a1

• Liker 1
Skrevet

Har ei venninne som er skikkelig pen, er av de peneste jeg har sett, samme gjelder broren hennes. De er begge veldig attraktive og har utrolig vakre trekk. Folk snur seg etter de, så pene er de, men foreldrene deres… Ingen av de er pene. De er nesten litt mindre pene. Ser at venninnen min har arvet noen av trekkene til faren sin, men han er ikke pen. Har sett bilder av storfamilien hennes på sosiale medier, og hun og broren hennes skiller seg ut fra alle i familien. 

Anonymkode: 0348d...142

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ei venninne som er skikkelig pen, er av de peneste jeg har sett, samme gjelder broren hennes. De er begge veldig attraktive og har utrolig vakre trekk. Folk snur seg etter de, så pene er de, men foreldrene deres… Ingen av de er pene. De er nesten litt mindre pene. Ser at venninnen min har arvet noen av trekkene til faren sin, men han er ikke pen. Har sett bilder av storfamilien hennes på sosiale medier, og hun og broren hennes skiller seg ut fra alle i familien. 

Hvorfor bryter dem ikke kontakten med familien? Kjedelig å bli observert med mindre pene mennesker. Du blir dem du henger med.

Anonymkode: d88c5...3a1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bryter dem ikke kontakten med familien? Kjedelig å bli observert med mindre pene mennesker. Du blir dem du henger med.

Haha, morsom du.

Jeg er cirka like pen som faren min, han er litt over gjennomsnittet, men moren min er utrolig vakker og har det jeg vil si et perfekt ytre, skulle ønske jeg hadde arvet utseendet hennes, men sånn er det. Vi må alle være fornøyde med oss selv :) 

Skrevet

Får legge til at broren min har arvet utseendet til mamma. Han er en kjekk mann, og er penere enn meg😅 

Skrevet

Hehe, pappa er ikke så kjekk nei, men jeg har alltid fått høre at jeg er veldig pen. Mamma har nok mer pene trekk, men helt vanlig utseende foreldre. Har to modellvakre venninner, de har mindre pene foreldre, vil jeg si. Vi ser alle tre ut som «dattra til postmann» 🤣 

Anonymkode: 14ca7...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 2.49):

Men mindre pene mennesker liker å bli observert med pene mennesker. 😬

Anonymkode: 6636b...00a

Skrevet

Hvis man skal teoretisere kan en jo se for seg at menn som er små og spe av bygning og har utpreget feminine og kanskje litt "quirky" trekk generelt ikke oppfattes som spesielt attraktive, men at de samme trekkene vil være attraktive hos (unge) kvinner og derfor føre til pene døtre om de videreføres. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Søstera mi er mye penere enn meg. Mor og far er veldig pene begge to.

Skrevet

Haha KG leverer. xD Dette er jo kvalitetstråd. Utrolig random. Som jo er det riktige svaret her:

DET ER HELT RANDOM.

AnonymBruker
Skrevet

Helt sant. Velg kun stygge menn. 

Anonymkode: 97c7e...074

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...